BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

yes.! yeayyyyyy.!

haaaa tengah-tengah duk taip entry yang bawah ni hujan pulak turun dengan lebatnya membuatkan aku rasa sejukkkkkkkkkk dan mengantuk.! tapi tapi tapi aku nak jugak naik entry ni sebab ke"excited"tan yang melampau. haduihhhhh rosak bahasa melayu aku. punggahhhh.! mahap ye cikgu shariman, cikgu rozita, cikgu laila, cikgu shuhaimi, puan salbiah dan cikgu-cikgu yang pernah mengajar aku bahasa melayu. ini cuma suka-suka bukan niat nak merosak atau merojakan bahasa melayu. ngeeeeeee. wahhhhh nampak tak aku ingat lagi nama cikgu-cikgu yang ajar aku. tu cikgu yang ajar aku BM masa darjah 4&5 *cikgu shumaimi* tingkatan 4 *cikgu rozita* tingkatan 5 *cikgu laila* dan masa form 6 (upper dan lower) *cikgu shariman @ abang man dan puan salbiah @ puan selly*

aku teramat sangat happy+excited+seronok+tak sabar+teruja dannnnnn seumpama dengannya sebabbbbbbbbbb mr.ash kita nak balik dah.! yeayyyyyy.! suka sangat sebab dah lama tak jumpa dia. kita rinduuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu dia sangat sangattttttttttttttt. dia nak jumpa kita malam ni. in shaa allah. nanti jumpa kita nak hugggg dia kuat-kuat nak kissssssssss dia banyak-banyakkkkkkkk kali. hew hew hew. tapi dari jauh jela. dekat? haaa tunggu lepas kahwin. teheeeeeee =D sayang balik cepat.! i rindu you sangat-sangat dah ni. tak sabar dah nak jumpa you. i tunggu you dekat sini okeh. drive carefully sayang. ingatttttttt


I + L.O.V.3 + Y.O.U 























sayang esok jangan lupa plan kita. i sooooooooooooooooooo excited you know. tomorrow is our day, out time and our new moment. segala perkara yang remeh kita tolak tepi sebab bila kita berdua suasana akan menjadi ceria dan seindah-indahnya. i love you my apple pie. you lah kawan, you lah sahabat, you teman, you lawan, you racun dan you jugak adalah penawarnya. can't wait to our biggest day out soon. in shaa allah. our pre-honey moon. hew hew hew. no one else just YOU AND ME spend our time together. lots of love to mr.ash from "risya" mwahhhhhhh.!!

No comments:

Post a Comment