BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

thanks sayangssss

heyyy nunite semua. korang buat ape tu? dah tidur? untung lar boleh tidur awal aku ni still bulat lagi biji mata ni. dah macam bola pingpong jer rupanya. hek hek hek. selamat di buai mimpi lar kepada sesiapa yang dah di buai mimpi. siapa yang macam aku jum layan baca blog aku ni. ceritanya pasal aku dan mereka. siapa mereka? okeh nanti korang akan tahu. jum layan baca ni dulu. selamat membaca :)

hmmm..cmne aku nak mula yer. okeh kalau korang dah bace entry yg sebelum ni korang mesti dah tahukan yang hari ni aku spend time dengan adik aku temankan dia dekat bangi ni. okeh malam pulak lepas maghrib lepas solat aku dengan adik keluar makan tapi tapi tapi bukan kami berdua. malam ni ada orang baru yang join kitorang. siapa? yes! bakal tunang adik aku. dia balik dari melaka sebab ada family day tempat dia kerja so lepas tu terus datang bangi ambil aku dengan adik pergi makan.

diner kitorang malam ni dekat kedai ANA IKAN BAKAR PETAI. makanan dekat kedai ni memang sangat sangat sangatttttttttttt sedap! dari 5 bintang aku boleh bagi full! yeahhh 5 bintang untuk kedai ni. sumpah sangat sedap tak tipu punya. kalau korang tak percaya boleh datang cuba try test makan dekat sini. ahahaha over nampak aku promote kedai ni. =p

bila dah sampai dekat kedai aku dengan adik terus pergi pilih sea food untuk di makan. aku pilih udang. udang dia ya ampunnnnnnn sangat besar okeh. yang ni pun sumpah tak tipu. he he he :) aku ambil 4 ekor untuk aku aje. hahaha. pastu adik ambil sotong dengan ikan. ikan ape ntah nama dia aku tak tahu nama-nama ikan ni so sorry tak dapat nak nyatakan nama ikan tu. hew hew hew. udang dengan sotong kitorang buat bakar. diorangnya paten dekat sini bakar dalam daun pisang sekali dengan bahan-bahan bakar, bawang dan petai! okeh petai memang aku tak makan tapi sebab udang punya pasal aku belasah jela. ho ho ho :) aku memang tak suka petai okeh. bukan nak cakap aku orang bandar ke mat saleh ke fefeeling omputih ke tapi memang aku tak suka petai sebab bau dia. lepas tu bila dah makan bau petai ya allah boleh buat aku pening. walaupun orang cakap rugi tak makan bagi aku tak rugi pun sebab aku tak tahan dengan bau petai tu.

makan memang tak hingat dunia lar.layan pulak adik aku makan memang bulat aku kalau lama-lama dengan diorang ni. lepas dah kenyang makan perut pun dah penuh kitorang jalan pulak dekat uptown ke downtown aku pun tak tahu. he he he. dekat sini banyak juga barang yang kami. beli tudung, jersey, kasut dan baju-T. sayang untuk awak pun ada. saya belikan baju-T. nanti balik saya bagi okeh. cepat balikkkkkkkkkkkk saya nak jumpa awak. rindu sangattt :'(

btw aku nak cakap thanks sangat-sangat dekat sayang-sayang aku ni sebab layan aku macam pelancong sangat. wahahahah. pada hal bukan aku tak pernah datang sini. haishhhh korang ni tau. thanks juga sebab belanja makan tadi ye adik ipar. hew hew hew. nanti ada masa kita jumpa lagi. =b
 okeh jum lar layan sikit gambar-gambar yang sempat aku snap tadi. check it daoutttt ~ ~ ~




haaaaa yang atas ni antara makanan yang kami makan untuk 3 orang. bawah ni pulak gambar kamiiii :)

yummyyy :D
my adik, nadirah atau bolat  =D
meet my future adik ipar =D
ini candid =D
ini juga candid. tengok tu pipi aku bolat sangat. OMG OMG OMG.!! sayang awak suka tengok pipi saya bila tengah makan kan kan kan? sayang cakap pipi saya mesti bulat bila tengah makan. hew hew hew =D



No comments:

Post a Comment