BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

jeles ok jeles

holla. selamat pagi u olls :) eyhhh pagi ke? dah nak masuk tengah hari dah pun hihihi. tapi tapi tapi bukan aku baru bangun okeh cuma dari pagi tadi aku kemas bilik,pack barang, lipat baju yang dah basuh, buang sampah dan makan. phewwww penat tahu tak buat semua tu. blerrrkkkkk alhamdulilah kenyang sudah. ahahaha. buruknya perangai anak dara sendawa macam jantan. ahaha. gurau aje okeh. aku tak ada lar seteruk itu okeh.

untuk entry kali ni aku tak tahu nak cakap or tulis macam mana sebenarnya cuma apa yang dapat aku bagi tahu dekat sini perasaan jeles yang sangat kuat dalam hati ni. kenapa? aku pun tak tahu. pada siapa? pada seseorang yang aku sangat sangat sangat sayang dan sangat sangat saaaaaangat aku rindu. sayang apa khabar dengan mu disini ku merindukan kamu. aiseyhhh menyanyi pulak aku. sorry terover. okeh sayang hati i sangat jeles dengan u okeh. i dont know why but deeply inside i sangat jeles dengan u.

hmmm. ada sebab aku rasa jeles macam ni. aku tahu dia ada event this sunday and seriously itu adalah sebab utama kenapa aku rasa jeles. aku takut. bukan aku tak percaya dengan dia tapi aku takut. takut sebab dia jauh dekat sana aku dekat sini. esok ada event. okeh fine aku sangat rasa tak sedap hati. macam-macam boleh jadi. dear please not to break the promise between you with me. seriously aku takut some thing happen dekat sana. aku tak tahu apa dia buat, dengan siapa, pergi mana dan bla bla bla.

plus, semalam aku tak boleh nak tidur so aku belek hal lama aku terbaca sesuatu yang sangat buat aku tambah tak yakin dengan semua ni. tak yakin dengan apa yang sedang berlaku dan akan berlaku. sorry dear sebab semalam i tipu u. i tak tidur pun lagi masa u call i tu cuma tak ada mood nak bercakap dengan u masa tu. sebab hal ni lar. i need some space bile benda macam ni jadi. bila benda macam ni masuk dalam kepala otak i. awak pun fahamkan saya macam mana. saya tak suka nak semakkan kepala dengan hal-hal yang macam ni tapi once dah masuk mesti saya akan fikirkan. oh my god oh my god oh my god tolong lar jangan nak buat hal lagi bila aku dah mula nak yakinkan semua ni. awak pun tahukan saya baru mula nak maafkan dan terima semuanya dan saya pun dah banyak kali cakap tolong jangan nak buat saya kecewa. buat sedih. awak pun dah janji yang awak tak nak buat saya kecewa dan sedih lagikan? hmmmm.

arghhhhhh. serabut sangat. tak suka tak suka tak sukaaaaaaa tahu tak. dear, please don't do anything yang boleh buat saya sedih dan kecewa lagi. if not awak pun tahu apa yang saya akan buatkan? kalau betul apa yang awak cakapkan dekat saya tolong buktikan. jangan hanya kata manis di bibir sahaja. saya mintak maaf kalau saya senyap aje. saya cuba nak tenangkan hati dan kepala ni kejap. maafkan saya.







-saya sayang awak. rindu awak sayang-   

No comments:

Post a Comment