BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

risik merisik dan dirisik

salam hujung minggu semua blogger dan selamat tengah hari u olls. hari ni tak adala apa sangat yang aku nak share dengan korang semua cuma rasa keterujaan aje yang memanggil aku untuk berkongsi kisah ni dengan korang semua dannnnn hari ni juga aku nak straight to the point aje sebab malas nak merapu. hew hew hew.

okeh kalau tengokkan pada title tu pun dah tahukan pasal risik merisik tapi siapa yang dirisik.? haaaa yang pastinya bukan aku lar kan. ahahaha yang dirisik adalah BFF aku. siapa? heyyyyyyy siapa lagi kalau bukan makcik atau princess qierana itu. teheeeeee tawan itew dah nak tawen lar. seronoknya bila ada orang nak datang merisik. oh my god oh my god oh my godddd apa lar rasa agaknya bila ada orang nak datang merisik kitakan? haishhhh aku pulak yang teruja.

sebenarnya dua hari lepas bff aku ada call. mula dia cakap nak tanya pasal kenduri adik aku tu last-last dia bagi tahu apit (kekasih hati dia) nak datang dengan family dia nak merisik. arghhhhhhhhhhhh aku yang menjerit seronok. hehehe =) gatai lebihkan.

makcik @ bff @qiera
mula-mula aku cerita dekat mr.ash aku babe pastu dia say congrets dekat kau. teheeeee. lepas tu aku cerita pulak dekat mak aku. mak aku boleh pulak tanya "ha kamu bila lagi.?" haishhhh mak aku ni jangan lar tanya soalan yang buat punca aku merajuk. belum ada rezeki lagi lar mak nak ada orang masuk merisik kak cik. biar lar lepaskan sorang-sorang dulu kang semua nak kahwin kang pening pula kepala mak nak layan menantu-menantu. ahaks! sunyi pulak rumah ni karang bila semua anak kahwin cepat. hew hew hew.

awak, awak mak dah saya dah tanya bila awak nak datang merisik saya? ahahaha. okeh-okeh saya faham keadaan awak so sama-sama lar kita doakan supaya jodoh kita panjang dan segala yang kita hasratkan tercapai. in shaa allah. haaaa awak mak saya dah tahu yang kita berhubung. ayoikkk lantak awak. heheheh. dia tanya tau apa yang awak nak masa nampak awak call saya hari tu. saya tak tahu nak cakap apa tau. malu saya dibuatnya ^_^'

ini hanya saringan =) 
dan ini juga =)
okeh lar lagi sekali aku dan mr.ash nak ucapkan congratulation dekat kau kawan. lepas ni step bawak isu ni ke muka kehakiman (mama) untuk dapatkan kelulusan. hahahah. mama mesti terima sebab mama dah kenal apit. mak yang, mak uda, acu semua pun dah kenal dengan apit so harus lar mama dengan ayah terima. warghhhhhhhh tibe-tiba sedih bila fikir nanti kau dah kahwin aku tak ada kawan nak gosip-gosip dah. sob sob sob ='(

No comments:

Post a Comment