BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

sudah dan sedih

hello semua. just short entry untuk alam ni sebab ada banyak kerja nak buat. in shaa allah nanti kalau esok-esok ada masa yang panjanggggggggggggg aku cerita-cerita lagi okeh?

untuk malam ni just nak inform yang aku dah pun selamat sampai ke uni tercinta lagi teramat di rindui "sangat" ni. di mana? tak yah cakap lar sebab rasanya semua dah tahu. aku baru je sampai pukul 9.30 malam ni tadi. aku balik naik bas aje. sepatutnya balik dengan kawan aku naik kereta tapi di sebabkan dia nak balik awal so aku pun tolak untuk ikut dia dengan dua sebab. PERTAMA sebab aku tak balik awal. kalau boleh tengah malam baru aku nak balik ke esok pagi kalau kelas aku mula petang tapi sebabkan mula pagi so kena balik hari ni juga. i really hate it. lagi pulak dia balik dengan boyfie dia. so sah-sah dia nak balik awal supaya boleh menyimpang ke KL dulu sebelum sampai shah alam. so aku tak mo kacau daun kering. hik hik hik :b sebab yang KEDUA aku takut nanti kalau sampai kolej dulu aku sorang aje yang ada. damnnn benda paling aku tak suka bila kena tinggal sorang dekat kolej. dekat rumah ada ampun lagi tapi kolej sorry bagi seribu pun aku tak nak! so sebab tu aku balik sorang naik bas. biar sampai lambat tapi aku tak sorang. hew hew hew

dari station bus tadi aku nak cab and korang tahu aku dapat layanan istimewa dari penumpang lain. hew hew hew. abang cab tu tolong angkatkan luggage aku. masa aku naik tadi ada lagi 2 orang budak uitm jugak yang nak balik tempat yang sama dengan aku tapi dorang abang tu tak tolong pun angkatkan bag dorang. terimas abang cab. lepas tu masuk pulak kolej jumpa abang polis bantuan yang kacak tu. hohoho. dulu penah jumpa masa pergi buat report kad metrik hilang sekarang jumpa lagi. hahaha. nampak tak jodoh skandal dekat situ. uhuk! kiamat kalau mr.ash baca ni. abang polis bantuan yang kacak selamat berkenalan =)

dalam duk seonok tuh aku sedih juga sebab dah habis cuti dan nak kena buat rutin harian sebagai pelajar. bangun pagi pergi kelas balik kelas duk libry discuss dengan group assignment, pergi kelas lagi dan begitu selamanya selagi bergelar pelajar. sedih nak balikkkkkkkkk! nak duduk rumah dengan family boleh tak? mak abah kak cik nak berulang ipoh shah alam boleh? sob sob sob sedih!


No comments:

Post a Comment