BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

maaf kurang yakin

hai semua. hai juga dekat ash. rasanya entry ni aku boleh khususkan pada ash kot. oh ya sebelum aku terlupa aku nak selitkan juga wish happy birthday dekat ex roomate aku wany. birthday wany semalam but sorry sangat babe aku tak dapat nak celeb birthday kau sebab semalam hujan lebat gilo so susah nak pergi kolej kau. walaupun sebelah aje! sorry dan jangan ingat kau selamat dari mandian 'spa' aku. ahahah. kau tunggu jer bila-bila aku free aku serang walaupun dekat kolej orang. peduli hape aku. ahaks! so be careful babe! hewhewhew =p


okeh balik ke main point. sebenarnya aku nak cakap sendiri dengan mr.ash tapi memandangkan kami ni masing-masing anak orang kaya. coppp kaya ke?persoalannya. takde lar sangat biasa-biasa aje. so masing-masing pakai number yang berlainan hala tuju. ahaha. takde lar. maksud aku dia pakai celcome aku pulak maxis so bila text ke call ke agak costly. bila nak tukar bagi sama ntah. hoi mr.ash cepat lar tukar maxis jimat sikit. kata nak tukar tapi dok pakai celcome tu jga. haishhhh.

okeh-okeh patah balik jauh dah menyimpangnya. so atas sebab-sebab itu aku tulis sini kau baca jela erk mr.ash. semalam memandangkan isu berbangkit di bangkitkan lagi oleh aku membuatkan aku dengan ash jadi ada sikit pergaduhan. orang kata minor fighting tu biasa lar kan dalam hubungan tapi si mr.ash ni sangat tak suka dengan benda ni semua. first, aku nak say sorry lar sesangat dengan mr.ash. sebab aku suka sangat lar pun cari gaduh dengan awak. lepas tu awak mesti akan gelabah pujuk aku segala bagai. ahaks! aku suka part itu. hehehe =) lepas tu juga sebab saya rasa sangat senang percaya cakap orang lain dari cakap awak sendiri. yela sebab awak jauh dari mata saya. saya tak tahu apa awak buat, mana awak pergi dengan siapa, billa apa semua saya tak tahu. memang lar awak ada bagi tahu saya setiap apa yang awak nak buat tapi macam yang saya cakap semalam ada benda yang awak tak buat untuk saya yakin dengan awak. rasanya lepas awak dah buat tu baru saya boleh percayakan awak kot. betul lar kata orang kalau hubungan jaraj jauh ni sangat memerlukan kepercayaan tapi itu lar tak tahu nak salahkan awak ke salahkan saya.


second, saya nak cakap terima kasih lar bebanyak sebab awak suka sabar dengan saya bila saya dah tarik muka. awak faham je bila saya dah mula tarik muka. saya tahu semalam awak dah sangat marah sebenarnyakan masa nama roomate awak disebut sebagai punca kononya. awak dah nak hanginkan? tapi awak sabar bila saya bela dia. yela memang bukan salah dia pun lar so awak tak boleh nak marah dia. saya yang tanya dia jawab jela sebab dia tak tahu pape. lagi semalam awak suruh saya guna number awak dan buang number saya. awak gila ke? saya tak nak sebab nanti akan menyusahkan saya.

bukan saya tak percayakan awak cuma macam saya cakap ada benda yang perlu buat dengan kadar segera untuk saya percayakan awak. kalau tidak selagi itu lar kita akan begini. saya harap awak faham. saya tak suka bergini. mohon faham kalau tak mahu saya senyap selamanya. hrmmmm. saya minta maaf sangat sebab kurang yakin dengan awak meski pun saya tahu yang awak jujur dengan saya in shaa allah jujur lar tapi tapi tapi tu lar dianya yang menjadi puncanya. so, awak renung-renungkan dan selamat beramal. ahahahaha. *cuba untuk tidak terlalu serius dalam perbincangan kita*



p/s: terima kasih sebab awak sangat kenal saya jenis yang macam mana. tapi saya bukan nak lari dari masalah cuma saya tak suka nak memikirkan sesuatu hal yang saya anggap remeh. saya hanya memikirkan hal yang penting sahaja. hidup tak lama jadi jangan nak serabutkan kepala dengan hal yang remeh so sebab tu bila benda-benda tu datang menjengah ke kotak fikiran saya, saya akan jadi hilang mood dan saya perlukan tidur untuk melupakan semuanya. hasilnya masa awak call saya pagi ni saya dah okeh boleh gurau dengan awak. so, jangan buat sesuatu yang boleh serabutkan saya.

No comments:

Post a Comment