BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

new baby

okeh habis cerita pasal adik.. aku cuma doakan dia cepat sembuh dan semula aktif bersukan.. kali ni nak cerita pasal baby.. baby siapakah.? haaaaa..yang pasti bukan baby aku..ahaks.! baby aku lambat lagi okeh =)

ni cerita pasal baby baru yang baru masuk taska mak aku.. masa aku balik minggu lepas sempat juga aku buat lawatan ringkas ke taska mak.. aceceh macam menteri lawat negara jiran gitu.. ohoooo.. sempat juga lar aku berkenalan, bergurau dan main kejap dengan baby baru ni.. korang nak tengok gambar dia.? jum3 chekidaut hekhekhek =b


ni lar dia baby tu.. dia baby girl.. boooooolat sangat.. pipi dia pulak ya allah padat sangat geram aku.. dia baru baper bulan je umur dia.. nama dia aku lupa tapi aku pinggil dia qesah qaisara sebab nama betul dia ada bunyiII sara tu.. ahahah.. dia duduk dekat jer dengan rumah aku.. selang beberapa buah rumah aje.. agaknya taska mak tu memang untuk gegirl jer kot sebab buat masa ni hanya ahnaf sorang aje baby lelaki yang lain semua gegirl.. hewhewhew.. ahnaf dikelilingi bungaII uhuks.! ^_^

tak sabar rasanya nak balik lagi hujung minggu ni in shaa allah.. nak jumpa dengan budakII taska yang sangat comelII tu.. budakII memang comel kan.? siapa kata tak tu mungkin dia ada masalah penglihatan.. aku juga tak faham kenapa ada juga yang tergamak dan sanggup nak buang baby yang comel ni.. kalau ye pun tak nak bagi lar dekat mereka yang nak akan anak tapi tak ada rezeki ni.. sian babyII yang tak berdosa dan bersalah ni jadi mangsa di buang macam sampah.. sayangi lar anak kecil yang naif ini.. qaisara tunggu acik balik nanti kita main sesama lagi okeh.! =)

No comments:

Post a Comment