BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

banyakkkkkknya..!!!!

haii dan hello semua pembaca. wahhh abah dia punya awal aku ngadap blog aku hari ni. kan? kan? kan? ahaks.! dah buang tebiat ke aku ni? apakah mimpi aku semalam nih yang boleh jadi sampai cam gini sekali kan.? mesti korang hairan dan tertanya-tanyakan? eyh.. tanya ke? perasan pulak aku. tak apela perasan sikit sekali sekala apa lar salahnya ye dak.?

sebenarnya aku aku ada baaaaaaaaaaaaaaaaanyak benda nak cerita dengan korang tapiiiii sekarang macam tak berapa nak sesuai aje bagi aku nak menaip banyakkkkkkkkkkk-banyakkkkkkk macam yang aku cakapkan jadi korang kena lar tunggu yer.! hahaha.. saja aje bagi korang semua suspends. korang suspend tak.? hehehe. okeh lar aku nak kene pergi bersiap untuk ke kelas dulu nih. nanti lepas kelas in shaa allah aku cerita dengan korang semua ok? ok lar see you.! daaaaaa....

No comments:

Post a Comment