BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

keliru lar.

haii korang. selamaat malam. hurmmm. malam nih kan aku keliru lar. semalam lepas aje meeting pengetua kolej ada umumkan program untuk jpk. program nih gabungan degan jpk kolej jati ke meranti aku lupa dan program nih akan diadakan di padang, indonesia. mula dengar aku rasa macam sooooooo excited untuk pergi tapi tapi tapi tapi tapi.. eyh banyak pulak tapi aku nih. macam nak mintak penempar aje kan.

dah dah jum sambung cerita. tapi tarikh yang diorang nak pergi sana tu sama tarikh dengan hari penting adik aku. aku jadi serba salah. masa hari pertunangan adik aku tu dia nak aku ada dan masa yang sama aku ada program ni. alamakkkkk.!! sedihnya rasa. keliru tak tahu yang mana satu. ah sudah aku menyanyi pulak lagu keliru tu karang. aku nak pergi indonesia tu dan aku juga nak ada masa hari pertunangn adik aku. korang rasa macam mana yer?

pasal nih pun aku masih belum cakap dengan mak, abah, kak long atau pun adik aku sendiri. aku takut nak cakap dengan diorang. aku takut nanti diorang cakap apa pulak. aku takut nanti adik aku kecil hati sebab aku tak ada masa hari tunang dia. aku dengan dia dah lar rapat. lagi rapat lately ni sejak dia bagi tahu dia dah nak bertunang. yela dia mintak pandangan untuk baju dia lah, pelamin dia lah, decoration lar, itu lar ini lar. hurmmmm. tak suka sangat dengan perasaan serba salah macam ni. bak kata orang di telan mati mak di luah mati bapak. ceeeeewah berfalsafah pulak aku.

aku akan jumpa dengan pengetua kolej bincangkan pasal hal ni. aku harap dapat di kecualikan dari program ni. hati berbelah bahagi. sedih teramat sangat. okeh lar aku nak tidur dah. selamat malam semua. assalam. 

No comments:

Post a Comment