BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

spend time together

yuhuuuu.! hai semua blogger. selamat beristirehat di hujung minggu ya semua. ahadkan so faham-faham lar for sure ramai yang keluar jenjalan dengan family dan juga boyfie. boyfie? hmmmm boyfie kita duk buat kerja dia nun dekat sana so kita duk spend time dekat sini dengan shhhhhhh rahsia. ahahah. tak surprise lar kalu cakap sekarang. huk huk huk. sayang soryy i tercurang dengan u =)

hari ni ahad aku duk bilik dekat hotel je sebenarnya. opsss.! hotel pulak? apakah ini semua? rilex and chill lar. aku bukan buat pape pun cume berduaan aje dalam hotel ni. yes.! yakin xbuat pape. jap-jap lagi baru lar keluar sebab nak keluar sekarang pun panas so tak best. petang dah redup sejuk sikit nak keluar baru bestttttttttttt. hew hew hew.

sekarang berada dekat bangi je sebenarnya. hahaha macam kelakar aje kan? duk shah alam bile cuti duk bangi aje apela. okeh-okeh sabaq sat cheq nak cerita. mesti hangpa duk pening ni kan? sebenarnya aku dekat sini bersebab. sebab menemankan seseorang yang ada class memandu dia dekat sini so dia mintak temankan so aku temankan lar. class memandunya pagi tadi pukul 8-10 pagi je. ingat nak keluar tengok panas so tunggu kejap petang sikit baru keluar. nak pergi mane tak tahu lagi. esok pun aku masih check-in dekat sini sampai pukul 1 tengah hari baru check-out. dia pergi class mandu pukul 3 so aku pergi merayap jela esok. huk huk huk :) lepas tu malam baru balik my home sweet home, IPOH. tak sabaq sebenarnya nak balik rumah. tak mo dok hotel lelama bosan sebab mak abah tak ada sekali. kalau diorang ada sama dok sampai habis cuti sem pun tak pa. hew hew hew :b

semalam aku datang bangi dari shah alam sebab nak temankan dia dekat sini. masa makan malam semalam sempat juga lar kami bergosip pasal isu yang pelbagai. bincang pasal macam-macam hal. kongsi cerita dan makan bersama. nak pulak dia kuat makan habis diet aku. makan banyak pulak tu semalam. haboiiii gemok lar aku lepas ni. btw memang best gelak tak hingat dunia bila dapat berjumpa kami berdua ni. tak kira dekat kedai makan pun gelak macam kuntilanak bila dapat gelak. dah lar dua-dua otak tingtong suka buat lawak memang sakan lar gelak. awak sayang saya tu kalau nak masuk jadi ahli keluarga saya memang kena tingtong tau sebab kami semua memang macam tu. kuat gelak! hehehehe.

haaaaa korang mesti nak tahu siapa dia yang aku duk cakap tu kan? dah lar berdua-duaan. check-in hotel lagi pulak tu. haishhhh jangan cepat buat assumption yang bukan-bukan. kalau salah kan kita sendiri yang dapat dosa kering. macam boyfie kita selalu pesan jangan suka buat assumption yang bukan-bukan pasal orang. 1st assupmtion kena buat +ve assumption kan sayang kan? ke itu saya yang cakap dekat awak? ntah lar aku pun lupa dah siapa yang cakap dekat siapa. huk huk huk. okeh jum tengok siapa yang aku teman. kalau betul assumption korang tu alhamdulillah anda telah terlepas dari dosa kering kalau tidak hmmmm anda masih sempat untuk bertaubat dan berubah. in shaa allah :)

tadaaaaaaaaaaaaaaaaa ini lar dia orangnya. sayang kite tuh pun kenal budak bulat nih. korang pun kenal rasanya. meet my sis nadirah. aku sayang hang bulat.!



berdua-duaan dengan jantina yang sama tak apa kan? hui hui hui. sayang kalau awak baca ni saya nak cakap saya nak pergi broga hill dengan awak. jum kita pergi masa awak balik cuti nanti jum. saya teringin nak pergi dengan awak.!! cepat tunaikan impian saya sebab awak kan tayunk saya. ngeeeee =D iloveyou yayunk.

No comments:

Post a Comment