BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

balik cuti


haiii semua. selamat tengah hari. salam jumaat. salam 1 Malaysia. acecehhh tahu lar dah nak PRU bagi salam pun nak ala-ala YB gitu. classsss kau maria. hukhukhuk. okeh tak kisah lar YB ke Menteri ke ahli parlimen ke apa yang penting siapa yang berdaftar untuk mengundi jangan lupa balik ke kawasan masing-masing dan tunaikan lar tanggungjawab kita sebagai pengundi dannnnnnnnn BUAT LAR PILIHAN YANG BIJAK.! pesanan khidmat masyarakat ini juga di tujukan khas buat diri aku sendiri. yeayyyy.!! aku dah boleh mengundi. terasa kedewasaan di situ. alhamdulillah. excited plus nervous sebenarnya yela pestime nak mengundi. ahahaha. so, nanti bulan lima kita balik mengundi okeh semua =)

stop pasal mengundi. tajuk tu sebenarnya bukan pasal nak balik cuti mengundi pun. itu sebenanya untuk bagi tahu seluruh warga kampung blog bahawasanya aku DYEADYEA akan balik ke kampung halaman yang tak berapa nak kampung atau boleh cakap memang tak kampung langsung untuk bersantai yang tak berapa santai semperna CUTI MID SEM. hahahahah. over sangatkan. peduli pulak aku. blog aku jadi suka hati aku lar nak bagi tahu aku cuti ke, nak ada kelas ke, nak tunang ups.! balik ni bukan nak tunang okeh.! kerja aku melambak-lambak tunggu giliran nak di siapkan. hukhukhuk sedehhh seyhhh ='(

cukup lar tu berdramanya dyeadyea hoiii. aku balik hari isnin ni. lambatkan? sedih sangat. kelas sampai jumaat malam so sepatutnya sabtu dah boleh balik rumah tapi adik aku pulak call suh temankan dia dekat bangi sebab dia ada hal yang perlu di selesaikan jadinya isnin lar baru aku boleh jejak kaki ke rumah tercinta, teragung, tersayang dan segala bagai ter yang ada. sobsobsob. lepas adik aku settlekan hal dia isnin tu baru aku boleh balik. cuti seminggu akan jadi pendek je kalau camtu. haishhh sabo jela.

cuti ni macam yang aku cakap umpama tak cuti sebabnya assignment, test quiz semua tengah tunggu aku untuk aku selesaikan. buku, nota dan slide memang benda wajib yang aku kena bawak balik. ohhh ya laptop tercinta juga tidak dilupakan. love you sayang. mwahhh2 =* bak cakap abah student life memang macamni.selagi bergelar pelajar buku dan kita tak dapat dipisahkan. hadoiiii sayu nyer rasa bila teringat. benda-benda ni juga yang akan jadi kenangan buat kita semua bila dah melangkah ke alam pekerjaan nanti. in shaa allah.

 
walau macam mana pun aku tetap berasa bahagia sebab di beri cuti ni untuk aku "meluangkan" masa sedikit sebanyak dengan family. duduk makan bersama, bergurau dan beramah mesra. ups.! tak lupa juga dengan yang teryayunk walaupun jauh dimata kita bergurau senda melalui saluran tertentu jela. niat nak jumpa tak kesampaian bila si mr.ash semakin sibuk dengan kerja-kerjanya. sayang, im gonna miss you. cepat balik sini dan kita jumpa okeh tayunk. semoga cuti yang ada ni aku dapat manfaatkan sepenuhnya walaupun bersama task-task yang telah bersusun ni. lastly aku nak ucakan

SELAMAT BERCUTI KEPADA SEMUA PENUNTUT UiTM SELURUH MALAYSIA =)



No comments:

Post a Comment