BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

siapa pakwe kamu

helloooo. meyh sambung baca lagi dengan tajuk nih pulak. hahahah. banyakan entry aku kali ni. ini kalilah namanya rinduuuuuuu nak menaip. aku dah lama gilooooo tak menaipkan dekat blog kesayangan kecintaan dan kerinduan aku nih. haa ada beberapa orang tanyakan siapa pakwe aku masa balik rumah masa kenduri tunang adik aku hari tu. haaaa meyh sini mak jemah nak cerita dengan diorang dan korang jugak lar yer readers dan silent readers aku jugak siapa sebenarnya pakwe aku sekarang. aku jawab dekat sini jela yer sebab malas lar nak jawab soalan yang sama berulang kali. loteh mak nokssss :)

kalau korang yang selalu baca blog dyeadyea ni mesti korang biasa dengar nama mr.ash disebut-sebutkan? tipu korang tak akan boleh dengar. korang mesti boleh baca ajer. hohoho boooo. korang kenal ke siapa dia sebenarnya? korang rasa siapa dia? heheheh very the tanda tanya kan? sebenarnya bukan sengaja aku nak sorok siapa pakwe atau boypren aku dengan family aku, adik-beradik aku, sedara-mara aku, atok ke acik ke semua lar senang cakap cuma masa belum mengizinkan aku untuk kenalkan korang dengan dia. sebab apa? sebab sejujurnya sekarang tengah ramai yang berdamping dan berkawan dengan aku tapi mr.ash tu jugak yang aku suka, sayang, cinta dan rindu rindu rindu selalu. hehehe.

tak nak lar nanti family aku cakap aku duk tukar boypren atau curang dengan mr.ash so sebab tu aku terpaksa menyorokkan identiti sebenar mr.ash nih. mungkin betul apa yang korang teka selama nih tapi mungkin jugak salah apa yang korang teka tu. sekarang dekat sini aku akan bongkar sikit ciri-ciri dan personaliti mr.ash. sikit ajela banyak-banyak cari sendriri. ahahahah. gambar dia pon ada je dekat tepi tu. cari lar lebih lanjut lagi kalau nak tahu. heeeee =D

okeh jum korek siapa mr.ash aku sebenarnya. nama sebenar dirahsiakan. nama samaran dirahsiakan. asal dirahsiakan. eyhhh..semua dirahsiakan camne nak korek nih. hue hue hue :p chill la babe. aku tahu semua nak tahu siapa mr.ash aku tu tapi slow-slow lar aku cerita okeh. nak cerita ciri dia nak mula dari mana yer supaya tak terlalu terkorek rahsia tu. hmmmmm okeh lets start dengan dia sorang yang tinggi. lagi tinggi dari aku. for sure lar sebab aku kan tinggi tak akan aku nak cari yang rendah dari aku. no no no okeh :) lagi dia nih agak putih orangnya. kulit cerah jugak selalu jadi pilihan aku. kenapa? ntah aku pun tak tahu sebab apa tapi memang aku suka tengok guys yang kulit cerah. yang hitam bukan tak suka yer cuma labih prefer dengan yang kulit cerah ikut aku kot. hew hew hew :) lagi dia sorang yang beriman, baik, dan sangat senang untuk didekati walaupun zahirnya dia nampak teramatnya lar sombong poyo yang teramat sangat. kan sayang kan? heeeee tapi tapi tapiiiii sebab tu aku sukaaaaa dia sangat-sangat. lagi dia nih kelakar. dia sangat banyak bersabar dan berkorban untuk aku. sebab tu aku senang dengan dia. aku suka cara dia melayan aku cara dia memanjakan aku. sayang i love you more more and more lar sayang. dia nih jugak tak pernah halang apa yang aku nak buat malah selalu support dalam apa yang aku nak buat. kalau aku tanya aje pasal nak join pape ke nak buat pape ke mesti dia akan bagi. kalau dia tak suka aku nak buat sesuatu tu dia akan guna psykologi untuk mematahkan tindakan aku selepas tu. macam mana? haaa hanya dia yang tahu macam mana sebab rasanya dia labih tahu aku jenis yang macam mana. sayang you memang super awesome lar sayang. you sorang ajer yang boleh baca and faham i. love you more lagi. ahahaha.

hmmmm dah cukup lar tuh kot cerita pasal mr.ash. rasanya korang semakin tahu siapa diakan? kalau tak tahu lagi naseb lar sebab aku tak akan bongkarkan semuanya sekarang. tapiiiiiii betul aku sangat merindui mr.ash sebab dah lama rasanya tak jumpa dia. dia busy mungkin. tak apa sayang nanti kita jumpa okeh. saya tunggu awak okeh. nanti sampai masa jangan lupa kita berjimba bersama. yang penting sekarang kita sama-sama fokus pada study kita dulu yer sayang. mana nak pergi? langkawi? indonesia? or yang dekat sunway lagoon ajer. ahahaha. tak nak tak nak tak nak saya nak pergi kesemuanya boleh sayang? mesti bolehkan?awak kan sayang saya. heeeeeeee =p





tuan-tuan dan puan-puan sekalian sila lar sabar dan terus menunggu siapa mr.ash aku yang sebenarnya yer. love yawwww. mwahhhh

No comments:

Post a Comment