BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

i don't know why

hi semua readers dyeadyea. selamat pagi. amacam pagi korang hari ni? baik? kurang? musti semua orang tengah monday bluessssssssss aje kan? ala biasa dah lar tu semua. pagi aku? hmmmm alhamdulillah sangat baik. mood monday bluesss harus ada setiap pagi isnin. so kiranya yang tadi tu cakap depan cermin lar kiranya. hui hui hui.

apa cerita aku pagi ni? kenapa tajuk entry aku macam tu? musti ada yang tertanya-tanya ye dak? ke tak dak? kalau tak dak suka hati korang lar nak tanya apa pun. hmmmmm. mengeluh. betul lar tuh kata amir dalam buku keliru yang aku baca tu. asal sebelum nak mula jer bercerita musti nak kena mengeluh dulu. aca-aca macam amik mood dulu lar tuh sebelum mula cerita. okeh sebelum tuh jom sama-sama kita tarik nafas dalam-dalammmmmmm dan hembussssss. rasa lebih segar untuk meneruskan pembacaan di blog aku? okeh jom mulakan.

semalam dalam pukul 3 lebih ke 4 lebih aku sempat bertexting dengan mr.ash dan calling-calling kejap sebelum masing-masing masuk tidur. dalam ber"calling" tu aku teringat pulak yang pasal janjinya mr.ash nak send gambar someone dekat aku through e-mail tapi tak dapat-dapat sampai sekarang. so, aku pun tanya pasal tu dan dah tentu jawapan dia sama tapi sebabkan dia sayang aku lebih dia tetap nak tunaikan janji dia, dia bagi idea lain untuk tengak someone tu. so aku pun buat lar apa yang di cadangkan tu dan mencari mencari mencari terjumpa jugak akhirnya.

bila dah jumpa aku terus klik-klik. klik sana klik sini klik itu ini semua. alaaaa kata stalker teragaung abad ini buat benda biasa larrrr. sampai lar aku klik dekat gambar-gambar dia. jujurnya 1st impression aku bila tengok gambar-gambar dia aku jadi sayu. sedih. di awal pagi tu aku sempat mengalirkan air mata bila menengokkan gambar-gambar dia. please jangan ada yang tanya kenapa sebab jawapannya adalah i don't know. aku tak tahu kenapa rasa tu datang dan boleh buat aku menanges.

musti jugak korang nak tahu siapa yang buat aku sampai rasa macam tu sekali kan?aku rasa ada yang kenal dia. korang nak tengok siapa?okeh tapi ini jer yang boleh aku tunjukkan dekat korang. sebab adala sebabnya. so tengok lar.


aku rasa ada yang dah tahu siapa wanita di sebalik tu. ni antara gambar yang boleh buat aku sayu menanges bila tengok gambar dia. once aku tengok macam-macam yang berlegar dekat kepala aku. aku terasa kagum sebab dia mampu jejak kaki dia ke tanah suci Mekah di usia yang muda untuk menziarahi makam para nabi dan anbia di sana. aku? kita? mampu ke? ye mungkin jugak sebab dah sampai masa dan rezeki dia untuk ke sana jadi alhamdulillah. mungkin sampai jugak masa aku untuk ke sana kelak in shaa allah. =,(

lepas dari tengok gambar dia jugak buat aku terasa yang dia sememangnya layak pun kalau di takdirkan untuk mr.ash tu. dia nampak sangat baik dan sangat cantik. kalau dia yang di takdirkan untuk bersama mr.ash aku sangat mengizinkan dan merelakan. kalau gadis ini jugak yang di mimpikan jugak aku rela. siapa pun akan mimpikan gadis yang macam ni. hmmmmmm. banyak yang aku nak luahkan tapi terlalu umum dekat sini. mungkin aku perlu cakap sendiri dengan mr.ash tentang apa yang aku nak sampaikan.

what ever it is aku sangat suka tengok dia. aku ingin menjadi seperti dia. in shaa allah. moga allah beri taufik dan hidayahnya pada aku dalam usaha aku mencari taufik dan hidayah itu. in shaa allah. Tanah Suci Mekah lokasi idaman aku.









sayang kalau you masih suka dan sayang dengan dia i izinkan you pergi dengan dia sebab dia lebih layak dan sesuai untuk you.

No comments:

Post a Comment