BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

sambil lewa

hiiii semua korang-korang. sehat tak? sehat tak? heheheee. musti rindu kita kan? hewwww "musti" ayat dalam novel kelabu sangat. thanks sayang belanjakan buku tu. okeh straight forward aku tak punya banyak masa nak update panjang lebar sebab soooooooooooooooooooooooooooooooo much work to do. ini pun curi masa kejap sebab dah lama sangat rasanya tak berleter dekat sini. kali ni pun bukan nak meleter cuma nak kongsikan kerja aku untuk class after effect. kerja ni aku buat sambil lewa je kot sebab masa tuh sebuk duk text dengan sayang. heeeeee =D nak tengok? meh meh meh duk rapat-rapat kasi tengok ini video.

sila klik untuk tumbesar

korang nampak tak tu ade effect pada action kamehamiha tu? haaaa itu aku lar yang buat atas tunjuk ajar sir antasha, lecturer untuk subject after effect aku. gempak? kagum? terima kasih tapi agak messy sebab kerja sambil lewa tapi apa yang nak tunjuk dekat semua orang adalah ini jugak kerja aku bukan takat nak menceceh depan kamera je macam yang orang selalu sangkakan pada budak-budak masscomm ni. seronok tapi sangat pening bila dah tertinggal 1 stap.

No comments:

Post a Comment