BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

kenali dia

wahhh nih dah entry ke 3 aku untuk hari nih. korang baca ajela erk. kalau penat ke bosan ke pergi main sana jauh-jauh dulu karang datang baca balik. hek hek hek. ini kali lah masanya untuk aku bercerita pulak pasal seseorang ni. seseorang yang sangat baik dan aku rasa sangat prihatin dengan aku dan rajin melayan aku mungkin. in shaa allah.

dia ni bagi aku sangat matang dalam meneliti dan melontarkan pendapat dia berdasarkan sesuatu masalah. aku senang dengan dia. aku rasa selesa untuk menceritakan perihal dunia aku pada dia. dan berdasarkan apa yang dia katakan dia jugak begitu dengan aku. alhamdulillah. ye yang lain banyak yang cuba untuk menjadi rapat dengan aku tapi semuanya aku tak rasa selesa macam mana aku selesa dengan dia ni. sorry ye yang lain. bukan korang tak ok cuma hati ni lagi senang bila ber'conversation" dengan dia.

macam hari tu aku adala konflik sikit dengan mr.ash aku tu. sebenarnya masalah tu datangnya dari aku jugak. sebab rasa jeles yang tinggi buat aku bertindak yang macam tu. yela aku mengaku aku ni memang jenis kuat merajuk sikit banyak. bila mr.ash tak text aku dalam sehari pun dah boleh jadi punca aku untuk merajuk. tak call or balas text aku pendek-pendek pun boleh jadi isu besar pada aku taw. so siapa yang dengan aku tu kena lar faham. tapi rasanya mr.ash aku ni dah faham sangat dengan perangai aku ni. terima kasih sayang. teruskan untuk memahami saya.

memandangkan masa tu mr.ash tak ada sebab dia kena pergi kawasan yang tak ada line so menyebabkan aku dengan dia susah nak berhubung. yer memang sebelum tu mr.ash kerap je call aku bagi tahu dia dah sampai mana. setiap kali dia berhenti di kawasan rehat yang ada line setiap kali tu jugak lar dia akan call aku sampai lar ke kawsan rehat yang terakhir. lepas tu tak ada dah calling dari dia. sepatutnya aku kena lar faham tapi disebabkan rasa jeles tu aku terus rasa nak marah dia. bukan marah teruk pun manja-manja gitu sebenarnya. hew hew hew. yela lagi pulak masa sebelum dia bertolak tu dia boleh pulak tersasul sebut nama orang lain memang aku hangin lar. sewajarnya aku macam tu kan? so bergaduh dan merajuk lar aku dengan dia sehinggakan aku buat keputusan yang hmmmm makan diri sendiri aku rasa. malam tu memang aku tak senang duduk. yela mr.ash pun senyap aje.

kesan dari tu aku pun ntah macam mana boleh pulak datang ringan mulu bercerita dengan dia. ntah dari mana datangnya aku punya keberanian untuk cerita dengan dia aku pun tak tahu. mula dengan soalan lepas tu baru mula keluar semuanya sampai jadi isu perbincangan aku dengan dia malam tu. macam-macam yang dia nasihat dan bagi pandangan pada aku. semuanya aku rasa bernas dan boleh pakai. bagi aku dia pendengar yang setia untuk aku walaupun di tengah malam buta. aku harap hubungan baik aku dengan dia tak akan dijejaskan oleh sesiapa. aku senang dengan dia. siapa kacau hubungan baik aku dengan dia siap.! aku muay thai dia cukup-cukup. ahahahahaaaa.


No comments:

Post a Comment