BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

labor day

dalam bilik yang sunyi seorang diri dengan cuaca yang sangat tenang dan nyaman sungguh membuatkan aku terasa macam tinggal sorang-sorang di kolej ni. mana semua orang? yes.! pastinya semua masih lagi di buai mimpi indah. yela hari ni kan hari cuti semperna hari pekerja so sebagai student pastinya ramai yang ambil masa ni untuk 'mengkhado'kan tidur yang tak cukup tu. tak apela faham dah. roomate aku pulak awal-awal dah keluar ke fakulti dia sebab nak kena siapkan kerja lab dia dan aku begini lar, bangun aje tidur benda pertama yang aku buat selepas mandi buka turn on laptop dan on9. segala laman sosial aku buka. facebook, twitter, blog, instagram, wechat, dan whatssap. tak cukup dekat laptop dekat phone pun aku on tengok ape yang perlu.

oleh itu, di kesempatan ini jugak aku nak ucapkan selamat hari pekerja kepada seeeeeeeeeeeeeemua orang yang memegang status pekerja. especially kepada mak, abang ngah, kak long, abang acu, cikgu-cikgu, seluruh staff kolej melati, seluruh staff UiTM, abang deli, makcik-makcik aku, pakcik-pakcik aku dan mereka yang kenal aku yang ada di sekeliling aku. selamat bercuti semuanya.!


No comments:

Post a Comment