BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

counting the days

makin dekat harinya makin aku terasa nervous. ntah kenapa aku pulak yang rasa macam tu. makin hari makin benda yang pernah aku cuba elakkan makin bakal menjadi. makin hari makin aku rasa sesuatu keputusan yang berat akan diambil. mungkinkah? hmmmmmm aku pun tak ada jawapannya untuk masa sekarang ni. nanti mungkin. siapa tahu. hati manusia ni kan boleh aje berubah-berubah hati aku pun macam tu jugak.

omg omg omggggg semakin tak sabar semakin ternanti-nanti aku dibuatnya. lepas ni tinggal lar kami aje untuk keluar lepak sesama. hmmmmm sedih tapi seronok tapi nervous tapi keliru tapi tapi dan tapi. hmmmmm sabar jela. apa yang boleh sekarang adalah counting the days. alhamdulillah. :'(









sayang hoi sayang hoi kalau kau pandai sangat cuba lar teka ni siapa punya? heh.! semua entry-entry aku kau tahu berkaitan dengan siapa ha cuba teka ni pulak. eyhhhh bermain teka-teki lak kita kan. hew hew hew =b

No comments:

Post a Comment