BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

pesta

selamat petang semua? buat ape tuuuuu? tengah minum-minum petang ke? minum ape tuuuuu? hew hew hew. kalau yang tengah minum petang dengan kawan ke dengan keluarga ke dengan ehem ehem ke selamat menjamu selera lar yer. mana yang masih tengah kerja ya bikinin kerjanya biar kemas ya ibu-ibu bapak-bapak sekalian. eyhhh ape hal aku cakap indon pulak ni. ishhhhh tak apala praktis dari awal nak cakap dengan orang indon nanti kalau jadi ke sana lar. in shaa allah.

petang ni aku nak kongsi pasal hari date sedunia dengan mr.ash.yela aku kan bukan selalu boleh dapat jumpa dengan dia bila dia balik cuti aku pun dating lar. kali ni kitorang pergi berpesta je. choppppp jangan salah faham dan jangan serkap jarang. sayang you cakap serkap jarang jadi ape hari tu? "jangan jerangkap sarang ke apa kan?" haishhhhhh you ni salah lar. nampak tak BM you tahap mana sekarang? tolong perbetulkan bahasa anda okeh sayang.

owh yer cakap pasal pesta. pesta apa yang kitorang pergi ni? haaaaaa jadi lar couple yang educated sikit. kitorang pergi pesta buku dekat PWTC, Kuala Lumpur lar. kitorang bertolak dari shah alam (kolej aku) tengah hari dalam pukul 1.30 kot. aku lupa pulak nak tengok jam masa tu. hehehe. sayang ambil aku lar macam biasa kalau tak berjanggut lar nak tunggu naik bas ke KL.

sampai dekat sana around 3 sumthing sebab jalan nokharoommmm busy nyer. ahahaha. sayang i used that words.! awesomekan? =p patu parking pulak penuh aje memanjang sampaikan kitorang kena park jauh gilok-giloknya. dah dapart park jalan pulak tu jauhhhhhhhh feluh-feluh aku dibuatnya. dah lar aku ni jenis pemalas ya ampunnya nak berjalan tapi nasib baik jalan dengan mr.ash so tak apa lar ada jugak lar semangat nya nak berjalan. nasib baik jugak cuaca tak panas tak sejuk justtttt nice. hahahaaaaa. kalau tidak habis lenjut ketiak aku. best sangat dapat pergi sana dengan walaupun raaaaaaaaaaaaamai sangat orang. dari baby sehingga lar ke warga emas semua ada dekat sana. melayu, cina, india dan lain-lain semua kita dapat nampak dekat sana.

kitorang jalan hampir ke semua levelkan sayang? dari buku budak-budak, novel, al-quran dan tejemahan, rivision book ikut fakulti, rujukan am, petua dan sebagainya semua ada dekat sana. you just name it. dekat sana jugak ada jualan tinggalan buku-buku dan helaian naskah lama yang zaman tok kadoknya. masa tengah jalan-jalan tu sayang ternampak satu buku ni pasal Adolf Hitler. dia sangat excited bila nampak buku tu. sambil tu dia bercerita panjang lebar pasal buku tu. tengah-tengah dia bercerita abang yang owner khazanah-khazanah tu datang dekat kitorang. semakin rancak sayang bercerita dengan abang tu. aku yang dekat sisi dia umpama bayang-bayang tapi aku tak kesah sebab aku tahu dia memang minat benda-benda macam ni so, bila ada yang boleh ngam dengan dia pastinya dia makin selesa bercerita. jujur jauhhhhhhhhh di sudut hati yang paling dalam dan kecil ni aku teramat kagum dengan dia. cara dia menghuraikan setiap apa yang terkandung dalam buku tu, cara dia hurai setiap apa yang dia baca dari buku tu dan cara dia bagi contoh-contoh yang ada sungguh mengkagumkan aku. you are super duper awesome sayang. im sooooooooooo impressed with you. alamak.! banyak dan meninggi pulak aku puji kau malam ni sayang. heheeeee. esok jumpa belanja mekdi yeah.! ingat free ke? hohoho.

dia dengan abang tu macam boleh jadi kawan rapat je sebab mereka punya hobi yang sama. terserlah ketertinggian ilmu di dada mu sayang. macam yang saya selalu cakap awak adalah mr.serba tahu. kalau lar aku dari golongan berada atau dah berkerja in shaa allah aku belikan buku tu untuk you sayang tapi malangnya harga buku tu mahal sangat sampai rm3000 ringgit. aku ni pun belajar lagi so tak mampu nak belikan untuk you sayang. :'( im sooooooo sorry sayang.

lepas dah habis, dari situ kitorang sambung lagi jalan. sayang beli baju-T from LAJEN. hitam pink gitu. kelasssss kau sayang. jambu sangat. hahaha. lepas tu sayang berlanja aku buku novel yang aku pilih sendiri. aku pilih buku tu bukan sebab buku pernah di baca oleh seseorang tapi sebab aku memang tertarik dengan buku tu banding dengan buku yang lainnya. so i hope you tak salah sangka atau fikir yang bukan-bukan sayang sebab i pilih buku tu. btw thank you soooooooo much sayang untuk buku tu.! sekarang i dah baca separuh dari buku tu. i tak tahu kenapa air mata i sedikit mengalir bila baca buku tu. hew hew hew. buku tu bukan buku sedih pun tapi mungkin sebab time i baca buku tu kita sedang dalam mini krisis sebabkan hati kot. plus, you pulak bagi tahu i yang we will lost contact for a few day. sedih gilo-gilo kot bila sayang cakap tu last kawasan yang phone dia boleh dapat line phone. and now i dah mula rindukan you, sayang.! cepat lar keluar dari gua tu.! hmmmmmm. dont know what else should i say.

No comments:

Post a Comment