BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

it's time to move on

assalamualaikum.










segala yang pahit aku telan dan jadikan sempadan. kesabaran aku diuji. kasih sayang aku di permain. semuanya aku layankan demi kebahagian mereka. sebab kesabaran aku yang tinggi aku di beri kebahagian kini. aku bahagia dengan diri aku yang sekarang. wahyu ramadhan yang aku peroleh akan aku jaga sebaik mungkin. sungguh besar kuasa tuhan. penghijrahan yang sedikit di harap akan membawa kepada kebaikan. berkat ramadhan. kun faya kun. kite hanya perlu berdoa dan berusaha dalam mencapai apa yang di hajati. in shaa allah akan di permudahkan segalanya. aku syukur. aku redha. perubahan ke arah kebaikan harap berkekalan. dalam menuju ke rumah-Mu ya allah aku mohon kau tekadkan hati ini. aku mohon kau murahkan rezeki-Mu kepada ku dalam menjejakkan kaki ke rumah-Mu. aku mohon kau bukakan jalan keberkatan dan menutup segala pintu kemaksiatan bagi ku. aminnnn aminnn ya rabbal a'laminnn.





*thnks nik awak ada untuk saya
*thnks log yang selalu ceriakan aku
*thnks semua yang menjadikan aku lebih menghargai diri sendiri =)

No comments:

Post a Comment