BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

usrah ramadhan

Assalamualaikum.

salam ramadhan untuk warga blogger terutama followerssssss dyeadyea. Actually ada sesuatu yang nak aku kongsikan dengan readers semua. apa dia.? korang semua nak tahu.? kalau nk tahu tunggu entry penuh dari aku. for now apa yang aku boleh kasi tahu is tajuk dia. 1st is pasal 1618 dan yang kedua pasal lalat. keduanya sangat menarik untuk di ketahui oleh kite semua dan ada yang tak pernah terlintas di fikiran kite pun mengenainya. In shaa allah isnin nanti akan aku postkan cerita mengenainya. sekarang aku nak bersiap untuk solat asar dan pergi ke bazaar ramadhan dengan my abah,my lil sister yang gedebab,my mom and both my niece yang cute dan nakal. okeh see yeahhhh.




*korang kalau pergi bazaar ramadhan jangan beli ikut nafsu nanti membazir. Beli apa yang perlu. Ingatttt allah tak suka akan pembaziran. Itu hanya amalan syaitan. Lastly selamat berbuka untuk semuaaaaaaa :)

4 comments:

  1. kawan miss A panggil bazaar ramadhan tu "bazir ramadhan"..

    ReplyDelete
  2. pergi bazar tengok² je., jimat sikit., hehehehe..

    ReplyDelete
  3. betul tu miss A. kdng bazar ramadhan boleh jadi bazir ramadhan bile berlebih2 membeli dan tak makan. apapun terpulang pd diri kite sendiri nak jdikan dia "bazar ramadhan" atau "bazir ramadhan" :)

    ReplyDelete
  4. botak mmpu ke nk tgk jer.? heeeee :)

    ReplyDelete