BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

merdu suara dia

Assalamualaikum.


Ha jumpa lagi dekat next post. Kan tadi aku ada kasi tahu ada dua entry lagi yang akan aku releasekan wah macam nak release album lagu pulak =p mengenai dua cerita yang berbeza yang berlaku dalam masa aku balik rumah. So janji harus di tepati bukan di capati kan.? Ups.! Sorry kalau terasa. Heeeee =p kalau baca tajuk korang rasa apa yang aku nak cerita.? Mesti korang tak dapat nak agak kan.? Okeh tak apa meyh aku yang bagi tahu.

ikut kebiasaan aku sejak dua menjak tiga menjak bermenjakII nih kalau aku cuti dan balik rumah dan cuti pulak hari khamis malam jumaat aku mesti akan ikut mak abah pergi surau. untuk apa.? kalau dah nama pun khamis malam jumaat pergi surau ke masjid ke buat apa lagi kan mesti lar baca yasin. so memandangkan khamis lepas aku dekat rumah then i go with my mom. abah tak ada sebab abah dekat negeri sembilan masa tuh. pergi before maghrib. aku merempit dengan mak you ollsss pergi surau. hehehe. bangga kejap. yela selalunya aku pergi dengan mak abah sekali naik kereta so bila naik motor pergi surau aku rasa awkward giler nyer. sangat kelakar okeh. =p mak malas nak drive so sebab tuh mak arahkan aku bawak motor pergi surau aku pun yang menurut perintah turutkan ajer. heeeee. lepas dah sampai kami pun solat maghrib jemaah lepas tuh sementara nak tunggu isyak kami pun mulakan bacaan yasin. 

normally ustaz sham yang akan lead bacaan yasin tapi minggu lepas sesuatu yang sangat mengejutkan terjadi. apa dia.? hurmmm. cuba teka. heh, mesti lar korang tak boleh teka kannnn.? tak ape let me tell all of you. orang yang lead bacaan yasin minggu lepas is ANAS. memang selalunya masa baca yasin langsir memang tak bukak so just boleh dengar suara sahaja. masa mulaII aku dengar orang test suara dan aku cakap dalam hati suara tuh macam familir jer tapi aku tak rasa itu dia sebab aku rasa dia tak ada sebab masa aku sampai surau aku tak nampak dia yang macam selalu. lepas tuh diorang announce bagi tahu hari nih diorang suruh anas yang lead sebab bagi peluang orang muda pulak yang lead bacaan yasin. owhhhh may aku jadi melting sangat masa ustaz sham announce. i don't know why. mak pulak terus pandang aku. nasib baik mak anas tak perasan kalau tak uishhhh malunya lahai aku dibuatnya. ^_____^ mak mohon jangan buat camtu. merah muka kak cik dibuatnya. huhuhu. 

hati terasa bangga kejap bila dengar orang yang sepatutnya jadi imam untuk aku baca yasin samaII dengan kita. kalau dulu aku bukan dengan beliau dan tak dengar janjiII manis beliau sekarang mungkin aku tengah bahagia dengan anas tapi hurmmmmm semuanya dah terlambat. nasi dah jadi bubur. lamaran anas untuk aku dah aku tolak semata untuk orang yang tak reti nak menghargai aku. aku redha asalkan beliau bahagia dengan perbuatan beliau. mohon terasa. untuk awak anas terima kasih sebab masih tetap menganggap saya kawan awak selamanya dan sanggup korbankan rasa cinta dan sayang awak pada exGF awak semata untuk saya. saya tak minta untuk awak buat macam tuh tapi itu pengorbanan awak untuk saya dan bukti awak betul sayang dan cinta saya. saya yang buta tak nampak dan terus percayakan "pisang yang dah berbuah berkali2" 

suara anas memang sedap plus merdu bila alunkan ayatII suci yasin tuh. i hope i can be your 'makmum" one day. in shaa allah kalau betul saya jodoh awak. awak sangat baik untuk saya. walaupun kadang awak jahat dan suka buli saya sampai saya naik marah dengan awak =P bulan puasa nih aku dengan anas samaII cuti. so, harap dapat dengar awak jadi imam pulak untuk solat terawikh nanti. in shaa allah. lepas dah balik aku terus text dia cakap sedap suara dan dengan bangganya dia balas memang pun. eeeee rasa macam nak baling lesung batu jer dekat dia. ahahaha. textII selepas itu adalah rahsia. hohoho tapi memang sepanjang aku text dengan dia memang dia buat aku senyum dan gelak ajer. thanks anas. :')

No comments:

Post a Comment