BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

good luck guys.!

assalamualaikum.

haii korang semua. selamat pagi. haaaaa awainya aku naek entry. hehehe. sebenarnya sebab aku tengah get ready nak pergi jawab final exam aku. untuk hari paper advertising media creative. guys.! wish me luck okeh. doakan untuk aku supaya boleh jawab. dekat sini tengah hujan renyai so, hopefully otak aku tak beku dek kerana sejuk dalam dewan tuh sebab dewan tuh dah sedia memang sejuk taham to the max punya tambah hari hujan pulak haishhhhh dugaan. hope segala yang di baca di fahami dan di hafal selama nih akan keluar macam air dekat kertas jawapan tuh kejap lagi. in shaa allah. lepas paper ingat nak balik ipoh tapi kena tengok pada keadaan dulu. kalau mata masih mampu bertahan aku balik kalau tak esok jela sebab nih dari dah satu hari tak lelap mata nih. okeh lar i got to go.! buddies yang ambil paper advertising nih jugak good luck okeh. lebiu korang.! ayoh kite berfikir sekreative arwah yasmin ahmad.! in shaa allah. btw mulakan menjawab dengan basmallah. mwahhh mwahhh mwahhh. =)

No comments:

Post a Comment