BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

special celebration for you

wooot woot jumpa lagi dekat entry ketiga aku untuk hari nih. hahahah. tamak sangatkan.? peduli pulak aku. nak baca boleh stay tak nak baca boleh klik pangkah dekat atas tuh. hohoho wuelkkk. =p

kali nih aku nak cerita pasal celebration yang aku dengan adik beradik pakat untuk mak aku. tanggal 6hb julai hari tuh genap sudah umur mak menjangkau 53 tahun. tua sudah mak aku tapi mantain sihat, comel dan ceria macam anak dia yang sorang nih =p *perasan* mak aku sentiasa muda di mata anakII dia nih. sentiasa sihat dan bahagia terutama melihat anakII semakin berjaya dan bahagia dalam mencorak kehidupan masingII. in shaa allah.

my mom :)
maaf sebab buat mak terkejut dengan kahadiran kek yang datang dengan cara yang pelik tuh. sorry jugak sebab anakII mak tak wish bufday mak masa detik 12 tengah malam macam yang selalunya kami semua buat. bukan lupa cuma buatII lupa untuk kejutan ini. hope mak suka. suka jugak dengan hadiah yang anakII mak semua bagi. paling penting hadiah ciuman kasih sayang dari anak cucu yang sentiasa ada untuk mak.







i love you mom <3

No comments:

Post a Comment