BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

congratulation awak.!

assalamualaikum.

heyo heyo semua. selamat petang. buat apa tuh.? makan cekodok dengan teh-o panas ke.? nyumII sedapnya. okeh, makan lar sambil baca blog dyeadyea okeh. =) haaaaa. nampak tak ada penambahan dekat blog aku.? nampak tak.? nampak tak.? kalau tak nampak sah lar korang dah tutttttt. ahahahah.!

btw entry petang nih pasal aku nak ucapkan tahniah dekat seseorang. sebab apa.? sebab dia dah grad weyh.! bangga dia bagi tahu. hohoho poyo jer mamat nih. sebenarnya dia grad lama dah cuma aku tak dapat cilok lagi gambar dia masa grad hari tuh. kenapa sampai nak kena cilok.? sebab aku dah mintak baikII dia tamahu kasik so kena lar cilok jer tapi aku dah mintak izin lar lepas ambik tuh. huhuhuh. =p

gambar dia yang sekeping nih pun aku terjumpa jer dekat face book dia. dah nampak tuh terus ambik then tadi sebelum aku naik entry nih baru aku call dia bagi tahu aku ambik gambar dia. ahahaha. jahat ke.? tak kan.? hehehe. dia beria nohhh tak nak bagi aku tengok gambar grad dia. alasan dia sebab gambar dia buruk tuh yang payah beno dia nak bagi aku tengok gambar dia. ntah pape jer kan. dia tak tahu yang dia tuh memang buruk pon. ahaks! mampus aku kalau dia baca nih. naseb tak jumpa. =)

apaII pun aku tetap nak ucapkan tahniah dekat dia sebab dah selamat grad dan jadi alumni kepada politeknik terengganu. nama apa ntah tak pulak aku tahu. uhuks.! katanya aku orang fisrt yang dia bagi tahu pasal graduation day dia. gila bangga aku seyh. dan lepas dia bagi tahu aku terus wish dengan dia. siap balik cuti weekend masa tuh pun dah siap lar belanja dia makan. so tak ada lar terlambat sangat pun cuma lambat naik entry jer pasai mamat nih bebal sangat nak bagi gambar konvo dia. ahahaha. sorry awak.

dia ada invite aku mase konvo dia tapi sorry lar bro tak dapat nak pergi sebab masa tuh saya di jaga oleh seseorang sahII dia tak bagi saya pergi konvo awak plus jauh gilo sebab dekat terengganu dan masa tuh hari kelas so memang tak dapat lar nak pergi. tapi saya call awak kan sebelum sesi konvokesyen awak.? heeeeee. =D so, tahniah yer sayang awak sebab dah grad.


hadiah konvo pon saya dah bagi kan.? kan.? kan.? gambar nih buat awak nampak macam pakcikII sangat. ohoiiii. dah macam tuanku canselor pon ade awak nih. tuh lar muka very the orang tua lagi kan dah nampak macam tuh. dah tawen nanti ntah lagu mana rupa awak. jangan boroi sudah. phewwwww. 



#rindu kawan gaduh. tunggu saya balik erk lepas tuh kite pergi lepak mamak sesama. eyh.! tak nak lar nak lepak makan laksa dekat padang polo. lagi sodap.! 

 

No comments:

Post a Comment