BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

jummmmm BALIK.!!

assalamualaikum.

ha.! buat gapo tuh.? tidor lettew korang nih. makan dak g.? haaaaaa kalau belum makan pergi lar makan dulu nanti sakit pulak kalau tak makan. kalau sakit siapa susah.? mereka dan keluarga mereka. hew hew hew. aku pun susah jugak sebab tak dak sapa nak duk melangut cerita yang aku share nih nanti. uhuks.! godik ngat aihhhh.

 okeh hari nih aku dah selesai second paper aku. paper fav. advertising tapi susah plus tak cukup masa. sedeh. tapi sempat lar aku buat semua cuma jawapan tuh bukan jawapan yang memuaskan hati semua pihak yang membacanya lar terutama hati aku. huarghhhhh nak nages.! para pensyarah yang budiman mohon nak tambah masa ajer rasanya tadi dek non hoi.

tapi tak apa untuk carry marks aku rasanya dapat membantu. so doa jela in shaa allah akan suksesssss. ada dia mintak aku lukis 3 poster iklan. haah aku memang power lukis melukis nih. kalau suruh guna adobe indesign ke illustrator ke boleh lar aku buat nih nak guna tangan jer. choiiii hand made sangat. hasil lukisan aku pun memang sangat berseni lar jawapnya. HAHAHA. untuk part melukis tuh ntah lar janji ada rupa jer okeh lar tuh kan sir.? saya bukan nak jadi design manager pon. saya nak jadi copywriter jerrrr. buwelkkk =p belagaknya lahai. HOHO.

btw aku nak cakap yang aku tengah tunggu time nak kelik ipoh jer. wuuuuuuuu. jangan jeles finally dapat jugak curik masa nak balik. tak sabar nak kelik ipoh sebab dah lama gilerrrrrrr tak balik. rindu mak. mok ate kite nih rindu bebeno ler kat mok. mok ngan aboh tunggu kite balik yer. haishhhhhh keluar peraknya. buruk nohhh bunyi nyer. HAHAHA. balik naik bas jer pasai nak naik tren kena beli tiket awal. plus nak kena ke KL sentral dulu. MALAS MALAS MALAS.! naik bas jer senang terus jer ke station bas seksyen17 tuh ha. lagi pun banyak barang nak hantar balik sooooooooooo lagi malas nak naik tren. naik bas abang deris ada nak hantarkan aku ke station bas. eyhhhhhhhhhhh copppppp.! hari nih sepecial pasai bukan abang deris yang hantar. hewwwwwww ade orang lain yang hantarkan. HAHAHA. =D nak tahu siapa.? shhhhhhhhhhh biar lar rahsia. HOHO. apa yang penting itew sukeeeeeeeee sangat dia yang nak hantarkan. panjat itew tadi bile dia cakap biar dia hantarkan. nak baik balik dengan kite lettew. hewhewhewwwww. =p

okeh lar aku nak bersiap dulu erk.! excited nih nak balik dengan dia yang nak hantarkan nyer lagi bergandaII seronoknya. bukan takat seronok tapi beronok ronok. AHAHAH.! oyeahhh see yawwwww.! papai. assalam. muahhh muahhh muahhh =p

No comments:

Post a Comment