BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

disini

hampir dua bulan blog aku ni di tinggal tidak beribu berbapa mahu pun beradik abang dan kakak. masa yang ada sangat tak cukup untuk aku meng"up date" segala cerita yang berlaku untuk aku kongsikan dengan semua. *cuti semester lepas memang aku gunakan sepenuhnya untuk aku beristirehat dari menyentuh segala yang berkaitan dengan penulisan KECUALI bertexting, insta dan bertweet lar.* cuti semester lepas jugak aku saaaaaaaaaaaangat busy yang teramatnya sampai ke tahap to the max. *busy dengan apa aku pun tak tahu. huhu.* dan sekarang semester baru pun dah bermula dan aku pun akan selalu mengadap lappy aku maka aku akan buat come back untuk meneruskan perkongsian cerita2 yang berkaitan dengan kisah hidup aku. aku rasa mesti ada yang tertunggu2 cerita2 aku terutama haters2 dan stalker2 di luar sana. *ada ke.? bajet retis sangat. ahaks.!* ahhh..tak kesah lar ada haters ke stalker ke aku tak heran sebab baru STYLE. ahaha. so dekat sini ada a few story yang aku nak share so akan ada beberapa entry dari aku. so, korang diminta pergi dapur dulu ambik segala jajan, keropok, cekedis air dan biskut untuk di telan sambil2 membaca entry2 aku tu a.k.a layan movie kisah hidup aku. *movie nih lain dari yang lain okeh.!* heeeeee :D

eyhhhh..aku terlupa sesuatu lar. aku baru teringat yang aku belum lagi bagi salam dekat korang2 semua. astaghafirullahalazimm teruk betul perangai aku. sorry yer you olls. btw assalamualaikum semuanya. =)

okeh untuk tidak meng-complicatedkan keadaan aku mula entry baru untuk first cerita aku. jom layan first movie dulu.! let's go girlssssssss and boyssssss.!

No comments:

Post a Comment