BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

senior

assalamualaikum.




hoooooreyyy.!! happy tahap to the max. you know why.? yes.! sebab this is my final year. final year yang membuatkan masa aku semakin kurang dan semakin sibuk dengan segala jenis hal perkara dan juga masalah. mungkin. tapi aku harap di semester akhir sebelum aku langkah setapak ke alam praktikal dan kerja tidak akan ada seorang pun atau benda2 yang mengacau dan membebankan aku. in shaa allah. 

di semester akhir ini jugak masa aku sangat pack. memang sengaja aku busykan diri aku dengan kerja2 dan perkara2 yang aku fikirkan baik dan berguna untuk masa depan aku supaya setiap saat yang aku lalui di penuhi dengan bermanfaat walaupun badan dan otak terasa penat. dengan cara ni jugak sekurangnya aku dapat melupakan semua yang dah jadi dan pernah membebankan aku. aku tak mungkin lagi akan terjebak dan kalau boleh aku mintak ALLAH jauhkan segalanya dari aku. aku mohon kalau ada yang terasa dengan kata2 aku nih supaya dia jugak faham keadaan aku.

di semester akhir jugak baaaaaaanyak event yang aku perlu handle. event dekat kolej dan dekat fakulti. plus major course aku pulak memang event management so ada dua event yang aku kena handle dengan classmate aku yang lain. harap ALLAH permudahkan segala urusan kami.

cakap pasal event dekat fakulti ada benda gembira yang aku nak sharekan dengan korang semua. dan benda nih jugak dah pun aku share dulu dengan someone dan dia adalah orang pertama yang aku sharekan hal nih sebelum korang2 semua. HAHA. apa dia.? nih nak habaq nih. untuk salah satu event yang perlu aku dan classmate aku handle nanti adalah event yang berkoleberasi dengan PATRONAS. yes.! patronas yang dekat KLCC tula. haiyyaaa. kami ade event dengan department HR diorang. macam yang aku cakap dekat someone dari dulu yang aku memang naaaaaaaaaak sangat buat praktikal dekat sana tapi someone tak bagi sebab dia jeles. HAHA. you are funny dear. jeles kuat sangat. disebabkan respek respek ke.? yela kot. respek dengan keputusan dia aku pun tukar plan untuk buat praktikal dekat tempat lain. you know dia jeles sebab ape.? dia jeles sebab takut aku tersangkut dengan mana2 staff dekat sana atau mana2 engineer dekat sana. HAHA. kan betul aku cakap dia kuat jeles. tapi sekarang aku berpeluang untuk berkerjasama dengan diorang so it was like satu peluang keemasan bagi aku and you know what i am so excited to do it. when i told that someone i dunno what is the reaction but what i know is dia macam okeh jer so mungkin betul2 okeh lar. dia jugak ada wish dekat aku sebab dah dapat peluang nih. thank you dear. =)

owh..untuk tempat praktikal pulak aku masih lagi mencari tempat yang sesuai untuk course aku tapi antara tempat yang aku nak pergi mungkin dekat putrajaya atau pun dekat company dekat rumah aku so that senang aku duduk dekat rumah jer. HEW HEW HEW. aku kan senang home sick so cara terbaik adalah untuk praktikal dekat rumah aku. HEEEE. =p

hurmmm..aku rasa just for it kot untuk cerita pasal last semester aku nih. tak ada yang lebih penting dalam hidup aku sekarang nih melainkan aku dapat habiskan cepat study aku nih. aku nak segala penat lelah aku terbalas dengan sesuatu yang bahagia bukan ajer untuk aku tapi jugak untuk mak abah aku dan mungkin si dia. teheeee =D siapa.? in shaa allah akan diberitahu nanti. soon okeh. apa yang penting sekarang aku harap korang doakan supaya segalanya berjalan dengan lancar dan aku berjaya selesaikan last semester aku dengan jayanya. in shaa allah. =)

soon. in shaa allah.


No comments:

Post a Comment