BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

terharu :')

entry kali ni aku dedicate untuk dia yang aku sayang ketat ketat *big hug and kiss, muah muah muah*. for a what reason.? ha.! ni yang nak cerita ni. oh yer btw assalamualaikum semua and happy midnight.

before aku mula kisahnya aku nak kasi tahu dulu awal-awal yang aku ni duduk sorang-sorang dalam bilik dekat hostel ni. mana roomate.? dulu masa awal sem ada but now dia dah tak ada bukan sebab meninggal tapi sebab dia terpaksa extend atas sebab masalah kesihatan dia. so, korang imagine lar situasinya yer. wahhhh..situasi nak class saja. HAHA.

okeh since dah aku stay sorang-sorang dalam bilik ni maka bilik ini pun kerap lar menjadi bilik lepak mereka-mereka yang selalu buat semak bilik aku buat bising dekat bilik aku. tapi serius cakap aku sayang diorang. kalau diorang tak datang bilik aku mesti akan rasa sunyi apoknya. *weyh aku sayang korang weyh. muah muah.* dan malam ini jugak macam biasa lepas meeting dekat bilik JPK tadi bilik aku de serang oleh makhluk-makhluk perosak yang educated semuanya ni. lepas sorang sorang datang. *eyh, korang ni tak boleh ke nak datang serentak sekali je ha.? pusing kepala aku tengok korang ni duk keluar masuk bilik aku.* dan kedatangan diorang ni biasa lar nak pinjam itu lar nak pinjam ini lar nak tengok tudung lar nak pinjam sabun basuh baju lar nak nyembang gosip "meeting" dalam bilik ni jangan cakap lar kan. DIVA semuanya. mih mih mihhh >.<

tapi malam ni ada kejutan yang buatkan aku rasa nak menitikkan ayaq mata ni bila nana masuk bilik aku. apa dia buat.? dia tak adala buat apa-apa tapi dengan tiba-tibanya dia datang masuk bilik (ermmm..bila aku ada dalam bilik pintu memang aku tak boleh nak kunci sebab bebudak ni kejap kejap nak masuk so aku malas nak buka pintu so bila tak kunci aku hanya perlu jerit MASUKKKKKKKK.!! jer dari dalam then pandai-pandai lar diorang buka pintu tu sendiri. HEHEHE. nampak macam pemalaskan.? actually memang pun. penat. nak pulak bila tengah duk sedap makan ke landing atas katil ke tiba-tiba makhluk-makhluk ni datang nak jengah. HUHUHU. =p

ha.! balik ke cita nana tadi. dia masuk dengan tersengeh-sengeh aku pun tanya "kau pehal ni masuk bilik aku tersengeh-sengeh ni.? apa kau nak.?" tapi sayangnya malam ni si budak nana ni tersalah makan ubat duk sengeh jugak tak jawab soalan aku. tiba-tiba dia keluarkan sesuatu dari belakang dia. TARRAAAAAAAAAAAAAAAA..!!


ini lar yang nana keluarkan dari belakang dia. dan at this moment aku pun dah cuak tapi still under control tanya dia "kau pehal ni bagi aku ni segala.?" at first dia jawab "cantik tak.? nih hadiah untuk kau. aku buat sendiri ni." aku. "kau buat.? hadiah apa ni.? owhhhh..ini untuk yang nak bagi anak yatim tu erk.? untuk program yang ahad ni.?" nana balas "eyh..apa pulak ini aku buat khas untuk kau lar. hadiah untuk kau sebab sekarang kau dah bertudungkan so aku belikan lar selendang untuk kau. suka tak.? pakai tau nanti jangan tak pakai pulak." aku hanya mampu tersenyum. dalam hati tuhan ajer yang tahu betapa aku terharu. macam nak mengalir air mata ni. nasib baik nana cepat-cepat keluar lepas bagi selendang ni kalau tak ermmm tak pasai free-free dapat tengok drama air mata aku. HAHAHA.

nana, cantik sangat selendang ni. aku suka corak dia yang ala-ala corak sari tu. terima kasih lar sebab peka dengan apa yang aku suka. mungkin kau stalk aku masa kite sama-sama pergi ngabehkan duit dekat DC beli tudung tu erk.? HEHEHE. i love it nana. muah muah. in shaa allah aku pakai tudung ni esok masa nak keluar. thanks sebab support aku masa aku tengah kung fu fighting dengan RAZALI dan support aku juga dalam berhijab. =')

lepas dah dapat aku terus buka ikatan tu dan cuba-cuba depan cermin. sempat juga lar nana tengok sebelum dia masuk bilik dia. kau mesti nak menangis jugak erk.? sebab tu kau cepat-cepat nak masuk bilik erk.? HUHU. =* btw again nana, thanks so much for a selendang. sangat suka. sangat cantik. kain pun sedap dipakai. LOVE YOU NANA :-*



No comments:

Post a Comment