BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

open house dato VC

assalamualaikum.

haaaa..seronok baca entry aku pasal salam perantauan.? teruja.? ah tak kesah lar apa pun yang korang rasakan yang penting kite enjoy.! HAHA. okeh kali ni pun aku still nak cakap pasal raya. yela raya sakan lar katakan tahun ni sebab dah habis syawal pun masih lagi attend open house dan kalau baca pada tajuk entry open house tu di anjurkan oleh dato VC uitm yang di adakan di padang perindu uitm shah alam.

open house ni katanya sengaja di lambatkan sebab katanya dato vc nak tunggu anak2anda dye balik dulu baru nak celebrate sama2. thanks dato vc yang prihatin dengan anak2. we love you dato :-* masa hari kejadian ada lebih kurang 50 buah gerai yang sediakan pelbagai jenis makanan. setiap gerai mewakili kolej2 kediaman yang ada fakulti2 dan jugak kelab2 kediaman yang ada dekat uitm. kolej melati sediakan pasta dengan roti sosej untuk di edarkan pada student yang datang ke booth kitorg. kalau dah namanya kolej melati punya booth dah pasti yang herry pon akan turut ada. dye nampak sangat kacak on that day dengan baju kemeja slack dan songkok dye. as usual badan dye memang nampak sangat tegap plus sasa dengan pakaian yang macam tuh.

selain dari herry abang2 aku yang lain pun ada jugak. abang emy, abang deris, abang kecik dan abang apis. semua pun smart jer. akak2 aku pulok cantik2 jer dengan baju kurung memasing. apa kata kite layan gambaq dulu.

me on that day =) 
fira J + ainin + farahlina + nana YDP + me + liynn + mumtaz =)  
we love snapping a pic. last sekali is dayah =)
nih semua gambaq masa sebelum kami gerak ke padang perindu. amik gambaq sat sebelum makan open hauzeeeee =D kitorang janji gerak sekali so around pukul 8 gitu semua dah siap kumpul untuk gerak sekali. buddiezzzz lar katakan so kena serbu sesama. makan sama kenyang sama. kuh kuh kuh. sampai dekat sana kami snap gambar lagi. nak tengok.? nah layan nih.

ini pintu gerbang ke rumah terbuka Dato VC. 
kaaaaaaaaaaami semua sama. tapi tak cukup korum. ada yang dah mulakan tugas.
bila dah snap gambar kami semua pergi dekat port masing2 sebab nak kena bertugas dengan tugas masing2. yela wakil kolej lar katakan apa event pon mesti kami terlibat. tamak sangat. HUHUHU. aku, nana, mumtaz, ainin, liynn and fira J kena menari tahu tak masa hari tuh. sebab setiap booth atau gerai kena buat persembahan so kami2 antara yang ligat dan gedik sangat suka menari pun tunjukkan lar bakat. haha. nanti aku tunjukkan video yang kami menari okeh. in shaa allah. beha, farahlina kena jadi penyambut tetamu yang datang ke booth kolej melati dan dayah pulak tugasnya jaga booth. tapi sebelum tuh kami sempat jugak jenjalan pusing2 tengok booth lain yang ada dekat event tuh. nih antara gambar booth yang aku sempat snap. tak banyak sebab sebok nak makan. hew hew hew >.<

ini booth kolej melati =)
ini booth pusat KO. johan setiap tahun. mencikkk.! =P 


yang tiga atas nih aku lupe dari mane. HAHA. sorry =p
tapi yang best booth dari FSKM (fakulti sains komputer dan metamatik) sebab diorang bagi kambing golek dekat semua. haaaaaaa memang aku makan puas lar. HAHA. nasib kitorang datang awal sebab kalau tak kena beratur paaaaaaaaaaaaaaaaaanjang sangat. phewwww. tak larat aku nak beratur. masa tengah jenjalan nih aku ter-bump dengan someone. guess who.? cepat cepat teka. siapan dapat teka aku belanja coki-coki. HAHA. tak apa lar biar aku jer yang bagi tahu. kalau tunggu korang teka sampai tahun depan pun tak akan dapat. selamat duit aku tak yah beli coki-coki untuk korang. mihmihmih >.< actually orang yang aku maksudkan tuh adalah lelaki atau mamat yang sebelum nih aku selalu nampak dekat menara kalau aku p kelas dekat sana. apa yang special about this guy is muka gaya dan ketinggian dye yang hampir nak sama dengan mr.ash aku dulu. #serioustalk betul aku cakap diorang memang nak sama. masa aku ter-bump dengan dye tuh aku rasa macam nak pengsan sebab aku ingatkan itu adalah mr.ash aku dulu. disebabkan itu aku tak sempat nak cakap apa dan hanya mampu tersenyum. HEHE. nampak tak gatalnya dekat situ. mamat tuh pulak boleh pulak dye balas senyuman aku then say sorry. sumpah melting aku masa tuh. AHAHA. itu namanya cinta pandang pertama ke.? atau urmmmm ntah lar. what ever lar kan yang penting dye kacak dan aku suka tengok dye. HUHU. awak, awak saya sukaaaaaaaaa tengok awak sebab awak macam mr.ash saya dulu. nak kenal boleh.? HUK HUK HUK. =p

masa tengah jalan2 tuh lalu pulak depan booth yang ala2 mesir gitu. siap ada maskot lagi. tapi sayang booth tuh tak menang booth atau gerai tercantik dan kreatif. juara bertahan masih pada pusat KO. congratulation pusat KO. abang fith. 


ini lar dye firaun ke ape ntah nama dye. ikut suka kau lar dik nak jadi apa pun. HAHA.
meet NANA and her rumate BEHA
meet my social + cousemate + chillout + dancing and gossip friend REZA
meet my classmate during form6 + coursemate + schoolmate + dancing + social + chillout and gossip friend SYAFIQ AKHIR. FOREVER LAST =p
meet my friend AISYAH + BEHA + NANA
meet my friend plus ex-rumate BEE 
meet my senior in JPK HILDA + FARAH LENGLOI + BEE + FATIN =)
more my senior in JPK AJ + FIRA and my teammate plus coursemate SYAHERAH =)
again me and SYAFIQ AKHIR =)
 yang atas nih semua gambar2 kawan2 aku yang selalu bersama untuk semester ini. yang lama bukan tak bersama tapi sekarang aku dah duduk level bawah sekali bersama JPK2 yang lain so terpaksa meninggalkan mereka2 yang lama2. sob sob sob. like seriously aku rindu nak stay dekat level abang deris sebab anything dye yang uruskan untuk aku. T.T tak apalah sekarang lagi dekat dengan dye sebab dah stay dekat bawah. arghhhh.. tak mo lar cakap pasal tuh. nanti aku menanges sebab aku rinduuuuuuuuuu kawan2 lama aku especially dayah wani and tina sebab dah laaaaaaaaaaaaaama gilo aku tak jumpa diorang. rumate pertama aku masa sem satu. HUUUUU T.T okeh lar sementara aku ngelap ayaq mata yang keluar nih korang layan dulu lar yer gambar2 dekat bawah nih. HUUUUUUUUU.

meet my kakak and UMI in melati - KAK SHIDA AND KAK ASYU - lagi sorang tuh staff pengurusan tapi kami dekat melati semua panggil UMI jer. and fyi kak asyu is herry's cousin and untill now dye still panggil aku and kenalkan aku dengan anak dye as aunty nad sebab diorang panggil herry uncle herry. =')
again me and nana. ILOVEYOU nana. dye pernah ternampak gambar mr.ash aku dekat dalam album gambar aku yang aku letak dekat meja study and untill now dye panggil mr.ash aku dengan nama panggilan ayah kepada mr.ash. -,-'
yang berkemeja dan bersongkok itu adalah herry. kacak tak.? chopppppp jangan kacau sebab dye aku punya. haha. dulu lar sekarang dah bebas dengan cara masing2. yang baju kemeja merah tu pulak is Dato TNC. orang perak and rumah dye dekat gilo dengan rumah aku. kawan baik kepada herry. masih bujang tapi tak tahu dah ada pasangan atau tak. HUHU. errr..hai DATO. =)
me and liynn sebelum balik.
haaaaa..gitu lar cerita sepanjang open house tahun 2013 nih. masa hari tuh kami yang terlibat tak masuk kelas langsung. bukan malas tapi di beri pengecualian. saaaaaaaaaaaaaayang Dato VC. okeh lar aku ada lagi entry baru nih tapi mungkin aku sambung next time sebab aku dah ngantuk. huuuuu. okeh see yawww.! assalamualaikum you olls =)








#gambar tak ada kena mengena pun dengan cerita atas. saja nak upload and say goodnightmorning. =)





No comments:

Post a Comment