BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

bertunang.?...alhamdulillah :)


upsss.!! apa nih.? kenapa ada gambar cincin pulak nih.? ohhh mmm geeeeee.! what is going on right now.? cantik cincin nih.? milik siapakah cincin silver nih.? owhhh ok stop it. banyak sangat soalannya. dari berterusan menjadi tanda tanya mari kite merungkaikan siapa dan apa sebenarnya yang berlaku. owhhh yer btw assalamualaikum semuaa pembaca blog ada ke yang nak baca.? hurmmm.. i guess ada jer yang nak baca sebab kalau tidak tak ada lar rate readers aku meningkat setiap hari. am i right guysss.? what so ever lar yang penting post2 aku yang dalam nih nanti akan aku baca sekali dua kali tiga kali dan mungkin berkali-kali. in shaa allah. okeh dah banyak sangat membebel let's start our entry. bukan our tapi entry aku. aku tulis korang baca. okeh sayang2 ku sekalian alam semesta.? heheeee iklan kokocrunch sangat. =)

korang tengok cantik tak cincin tuh.? sesuai tak dengan jari aku yang ibarat galah atau buluh2 di hutan rimba bara yang sangat panjang nih.? jangan jawab sebab kalau korang jawab mesti yang merapu sebab korang bukan pernah tengok jari jemari aku yang lembut lagi halus dan pulus nih. HAHA. nih naik basikal kayuh sendiri namanya. adik-adik kakak-kakak abang-abang dan makcik-makcik mungkin jangan tiru aksi nih. HUHUHU. kalau cantik alhamdulillah. ini adalah antara bentuk2 cincin yang menepati cita rasa dan kehendak aku lar. okeh selesai sudah kerja aku nanti. cincin dah jumpa.



haaa.! guysss yang nih macam mana pulak.? cantik ke idok.? yang nih cincin untuk bakal tunang aku. huntung you sayang bukan you jer bagi cincin dekat i tapi i pon ada cincin tunang untuk you jugak sayang. tenyum lettew bila tahu itew nak bagi ring jugak dekat iyew. TEHEEE. =D so simple kan.? okeh lar tuh untuk lelaki jer pun so okeh lar not too much diamond. kalau banyak sangat kang udah ghupe M.Daud kilau pulok. berkilau sangat udah bepino mate teman nengoknye karang. single diamond means i am the only one yang akan ada dalam hati dia for the rest of his life. no 2 3 or 4 yang akan jadi wife, skandal, girlfriend or what so ever. NO sayang.! okeh cincin dah settle and now jom kite tengok persiapan lain pulak. what ha.? owhhh one most important thing is PELAMIN. not pelamin angan ku musnah but engagement punya pelamin lar. jum korang tolong decidekan untuk majlis tuh nanti. mana yang cantik, comel, simple, soft color, nice to hold once broken consider sold.! HAHA. yang last tu merapu jer. okeh lar kalau gitu jum tengok nih dulu.



yang atas nih untuk theme sweet memory on engagement day. basically warna yang menjadi pilihan soft pink and white. rasanya bakal tunang dan suami aku pun tak gelap so sesuai lar kan untuk warna2 yang sweet macam nih. bile snap picture cantik plus cute jer. kan.? kan.? kan.? ha.! yang kat bawah nih pulak untuk tema dalam taman. akak kan suka bertaman2 dan kehijauan nih so bertunang dan berkahwin dalam taman nih memang impian akak lar dek non hoii. meyh lar tengok antara nyer lar cenggini lar rupe dia.



ha.!lagu mana.?okeh ke tidak.?tapi yang last nih nampak macam ada sikit keserabutan di situkan.?urmmmm..tak apa inikan baru cadangan ajer nanti kalau jumpa yang lain kite graaaaaaaab jer terus. about money.? in shaa allah tak ada hal punya asal jangan terlalu membazir. ye dok sayang.?

lagi nak tunjuk baju pulak lar. antara design yang telah di shortlistedkan untuk tempahan. jom tengok dulu yer. kalau korang rasa ada yang sesuai untuk aku let me know. okeh bebeh2 sekalian.? =)



aku macam paling suka dengan yang bawah nih. nampak sangat sweet. warna dia pon sesuai jer dengan warna kulit aku yang cerah nih. ini kenyataan okeh. HOHO. tapi nak kena tengok lagi. kalau ada yang lagi menarik again kite gerrabbbbb ajer. HIHUHIHU. tapi kalau boleh dapat macam nih pun okeh jugak yunk.


yang nih sangat menepati cita rasa aku. dari segi deco dia sampai ke baju semua aku suka. you i nak yang macam ni boleh.?kalau you bagi lagi berganda2 i sayang you. HEHUHEHU. =P lagi apa yer. urmmm..barang hantaran jer belum buat persiapan lagi. soon in shaa allah.

bila cakap pasal persiapan nih bertambah nervous pulak rasanya. tak sabar takut semua rasa adalah. hanya tuhan jer yang tahu. ya allah semoga apa yang dirancang berjalan dengan lancar tanpa sebarang atau perasaan iri hati berlaku. okeh lar korang tunggu jela kesinambungan dari entry nih nanti yer. doakan jela yang baik2 untuk i olls okeh. sesungguhnya doa yang baik untuk orang lain maka akan datang juga kebaikan untuknya kelak. i am sooooo excited babe. HUH.! =) see yawww.!

No comments:

Post a Comment