BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

sayang.......

assalamualaikum.

hai sumeorang. selamat awal pagi. ada ke orang baca blog aku ni yang nak sumeorang sangat ni.? ntah lar. adala kot. huhuhu. =p itew ta boleh nk titow lar malam ni padahal badan itew penattttttttttttttttt sangat-sangat ni dengan program yang baru lepas tapi mata itew ta boleh nak lelap. tian itew. =( tian badan itew yang dah penat seharian berjalan ke sana sini uruskan program. ishhhh rasa gedik sangat la hai duk itew itew ni. bukan diri sendiri sangat aku rasa. jadi diri sendiri lagi baik yer kawan-kawan dan adik-adik sekalian alam. don't be FAKE.!

ha.! ni nak bagi taw yang aku sangat tak boleh nak tidur dan aku tak tahu kenapa. mungkin jugak kesan dari aku minum TIGA GELAS air nescafe masa lepas program tadi kot. huhuhu. padan muka aku. *_* dan disebabkan mata tak boleh nak lelap aku pun meng-on-kan semua laman sosial aku di lappy terchenta dan baby note book II aku ni. tamak tak.? tamak sangat kan tapi peduli pulak aku apa guna aku dah subscribe tenet dekat phone kalau tak pakai kan.?

dannnnnn dikala aku tengah meng-scroll-kan mukabuku sumeorang yang aku rasa nak scroll aku terjumpa sesuatu yang sangat-sangat memberi kenangan manisssssssssssssssssss pada aku di suatu masa dulu lar sekarang dok dah. korang nak taw apa dia.? lai lai laiiii tengok ni.

first page of comment =')

2nd page of comment =')

ini lar yang aku terjumpa masa aku tengah scroll mukabuku abang deris. sangat teruja dan terasa rinduuuuuuuuuuuuuuuuuu sangat dengan situasi yang macam ni. ='( dulu aku dilayan bagaikan puteri oleh dia. segala yang aku cakap mesti dia yang buatkan. ayat-ayat manis selalu keluar dari mulut dia yang mampu buatkan aku mencair macam ketul ais yang di biarkan bawah mentari. setiap pagi penghantaran sarapan ke bilik dah tentu, tolong angkatkan air mineral yang berkotak sampai ke depan pintu bilik, peneman aku basuh baju dekat mesin dan senyuman yang manis selalu terukir. belum masuk lagi setiap usikan yang dia buat dekat aku setiap kali kami bertembung tak kira dekat mana sekali pun even depan pejabat kolej sampaikan semua staff tahu tentang aku dengan dia. bila setiap kali staff nampak aku terus bagi tahu dia yang diorang nampak aku.

sekarang semuanya dah berubah. totally change. aku dengan dia bagaikan tak pernah kenal antara satu sama lain. tak lagi aku nampak senyuman manis dia terukir bila aku dan dia bertembung. tak ada lagi usikan manja dari dia. tak ada lagi delivery sarapan untuk aku setiap pagi dan paling penting tak ada lagi layanan istimewa untuk aku.

bila ada masa yang memerlukan aku untuk bercakap dengan dia kami sama-sama terasa akward. dia kaku dan aku pun kaku. banyak ayat-ayat tersasul yang keluar dari mulut aku dan dia. semuanya sebab dah lama kami tak bertegur sapa antara satu sama lain. dunia aku rasakan macam pantas sangat berlalu bila tiba saat yang memerlukan untuk aku dan dia bercakap. kadang-kadang kami saling mengelak untuk bercakap dan bertembung. rasa pelik dalam diri ni terlalu tinggi bila kami berdekatan. untuk mengelakkan suasana menjadi hambar, akward dan tak selesa adalah lebih baik untuk kami tak bertembung dengan antara satu sama lain melainkan dalam masa-masa terdesak. tertentu.

tapi...hati ni tak dapat aku nafikan yang aku sentiasa dan selalu rindukan dia sebab dia ada di depan mata aku. boleh cakap setiap hari aku akan nampak dia. setiap kali tu juga segala memori antara aku dan dia berlayar di dalam otak aku ni. flash back moment-moment kami berlegar dalam kepala aku. rasa sayang masih ada sebab dia seorang yang sangat baik pada aku. herry, kalau awak baca ni saya nak awak sangat awak tahu yang saya sangat-sangat rindukan awak. rindukan masa-masa indah saya dengan awak dulu. uhrmmmm.. tuhan yang tahu apa yang aku rasa saat ni. rasa nak nanges sebab terlalu rindukan dia. semoga lepas aku tinggalkan tempat ni segala moment-moment aku dengan herry juga turut aku tinggalkan. ='( sebak mengenangkan orang ketiga yang hadir di saat aku dengan dia tengah di ambang bahagia tapi aku yakin tuhan MAHA merancang dan dah pasti DIA dah merancangkan sesuatu yang lebih baik untuk aku. in shaa ALLAH.....


No comments:

Post a Comment