BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

close close and closeeeeeeeee

assalamualaikum.

phewwwww. minggu yang sangat penat dengan class direct dari pagi sampai ke malam. sangat hectic punya lar class setiap minggu ni. kepala dah sangat over load kalau setiap minggu macam ni. bila kelas sampai malam semua dah macam "belacan" muka dah macam "cuka" tapi nasib baik kelas malam dengan miss nana yang sangat funny plus dengan class dia yang simple tu. if not i can die lar i told you. lagi dengan terkejar-kejar berlarian dari kolej ke pusat sukan uruskan program esok dan lusa. sumpah penatttttttttttt. tapi aku suka sebab sekurangnya aku tak sangat atau boleh jugak aku cakap yang aku tak langsung ada masa untuk pikir pasal dia. thanks to ALLAH. =')

okeh bukan pasal kelas atau jadual yang aku nak ceritakan tapi pasal me and nik. yes nik fitry. siapa dia.? nah tengok ni.


this is nik. he is my senior at faculty but we are from different major course. he is majoring in advertising and me majoring in instructional and media training. okeh sikit jer pasal dia sebab aku belum ready nak exposed siapa dia pada aku dan apa hubungan kami.

sepanjang minggu yang sangat hectic ni aku sangat berterima kasih dekat nik sebab dia baaaaaaaaaaaaaaaaanyak tolong aku. bukan tolong aku dalam proses buat event yang aku handle ni tapi dia tolong bagi support dekat aku. it was sooooooooooooooo sweet nik bila boleh cakap setiap hari nik akan tanya macam mana progress kerja event aku tu. walaupun dia hanya tanya through chat dekat wechat dan facebook sebab until now kami masih belum berani atau shy shy cat untuk mintak phone number each other. sweet kan.? HAHAHA tapi itu dah cukup membantu fara nik. fara sangat appriciate it.

setiap hari masa kerja nik tanya, lepas balik kerja masa tengah rehat-rehat nik tanya lepas balik gym dan sebelum tidur pun kadang-kadang nik tanya. thanks nik sebab selalu dengar cerita-cerita farah. farah tahu nik pun ada baaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaanyak kerja lain tapi still amik taw.

lately saat-saat aku perlukan sesorang untuk dengar cerita-cerita aku ALLAH kirimkan nik untuk jadi pendengar cerita aku selain daripada mak abah dan kaklong. terima kasih ya ALLAH. kau gantikan yang dulu dengan seseorang yang baru. mungkin mereka punya personaliti yang berbeza, perwatakan yang berbeza dan cara yang berbeza tapi fungsinya tetap sama. menjadi pendengar yang setia untuk aku. walaupun aku mengaku layanan nik tak sama macam yang dulu tapi itu sudah memadai untuk aku. syukur pada nikmat-Mu ya ALLAH. aku harap hubungan aku dengan nik akan berkekalan dan berpanjangan selama-lamaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaanya. in shaa allah. hubungan yang makin rapat dengan nik buat aku terasa senang hati dan semakin gembira. terima kasih ya tuhan ku sebab engkau sangat memahami apa yang aku rasakan. doa aku supaya hubungan ini tak akan melukakan aku lagi lagi dan lagi. aminnnn.....

nik masa bercuti di gold cost, aussie 



#nanti bila semuanya dah selesai farah dengan nik kita sama-sama dah free farah ikut teman nik pergi gym and jogging okeh :)

No comments:

Post a Comment