BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

sama ke.?


sebelum aku mula merapu aku nak habaq mai yang aku sekarang (masa tengah dok menaip ni) ada di rumahhhhhhh. yehuhuuuuu (Y) bahagia sangat rasanya bila berada di rumah sendiri. terasa aman gilo tahap gaban. errrrr bukan itu gaban awak tu yer. gaban dekat sini maksudnya seronok tak terkata. harap jangan perasan yang saya aku mention nama siapa-siapa di sini. okeh nak bagi tahu tu jer. bangga. let's proceed dengan tajuk utama kita pasal sama ke.? urmmmm..

apa yang sama.? nih kesahnya pasal encik nik yang akhirnya dia buat pengakuan di laman sosialnya bahawasanya pelakon yang berlakon dalam cerita playboy itu suami aku bukan dia. aku tolong ulang lagi sekali pelakon playboy itu suami aku itu BUKAN nik. 

nik buat pengakuan jujur tu dekat fb dia sebab dia dah malas sangat nak layan pertanyaan orang dan kawan-kawan dia yang duk bertanya mamat si Fatah (nama pelakon itu) tu dia ke yang berlakon dalam drama tu. nah tengok ni.

klik untuk terbesaran yang lebih sihat


sejak awal cerita ni di tayangkan dah ada kawan-kawan dia yang cakap muka fatah tu sama dengan dia tapi dia macam tak kesah sangat tapi setiap kali orang duk cakap macam tu dekat dia setiap kali tu jugak la dia duk ngadu. bila dah makin lama makin ramai pulak yang duk cakap yang fatah itu adalah dia aku pun cadangkan suh keluarkan kenyataan pasal ni walaupun acahacah retis sangat kan nak press conference segala bagai. kata masscomm so term-term ni memang tak boleh lari la. hew hew hew =p tapi mamat ni degil tak nak buat. sekarang dah melambak baru pun tahu nak ikut cakap aku. padan muka you nik. i cakap awal lagi degil tak dengar. 

aku gelak jer bila baca kenyataan ni dekat FB dia. aku ketawa sebab finally mamat degil ni dengar juga cakap aku dan sebab kedua aku terasa macam berkawan dengan artis sangat bila dia keluarkan kenyataan yang macam di mana selalunya artis je yang salu guna. you kalau you dah jadi artis nanti bia i jadi PA you jela erk. HAHAHA. 

aku seriously tak pernah tengok cerita ni sebelum ni walaupun dah kena paksa dengan nik. aku tahu muka si fatah ni pun lepas aku google jer. for me fatah dengan nik tak adala sama mana pun cuma mungkin in certain situation or position yang menampakkan persamaan karakter fizikal diorang ni. aku tak tahu mungkin sebab aku memang dah kenal si nik ni so sebab tu aku tak nampak samanya diorang. orang lain mungkin berbeza. what ever it is bagi aku diorang tak sama. yang sama is jantina. HAHAHA. =p

nik                                                             fatah
fatah                                                       nik


korang rase same ke.? boleh tinggalkan jawapan dekat ruang komen kalau nak.

No comments:

Post a Comment