BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

konvo.?



Hai gadis-gadis jelitawan dan jejaka-jejaka kacak. Weweeeet weweeeet semuanya. Hahaha. Just short entry for tonight. 

Tadi masa otw balik shah alam dari ipoh nik teman aku sepanjang perjalanan. Dalam duk ber'wechat' nik bagi tahu dia konvo ahad ni. Weeeeeeee suke sangat. *melompat bintang* eyhhhh. Macam aku pulak yang nak konvokan excitednya kemain. HaHa. :)

Dalam conversation tu macam-macam lar si mamat retissss sorang ni membebel bagi tahu pasal nak konvo and aku pulak layan jela sambil tersengeh-sengeh aku dalam bas tu. Kalau boleh record and play balik mesti macam kerang wangi. Mih mih mih ^_^ 

Part yang paaaaaling best and sweet dia invite aku untuk attend masa sidang dia konvo nanri. Wehuhuhu. *bunga-bunga tintewwww lar itew ape lagi.* harap-harap masa tu tak ada pape program sebab itew nakkkkkkk attend masa konvo nik. Kalau ada pun aku akan dush dush dushhhhhh tempih tolak tepi dulu. HaHa.

Phewwww. Apa lagi tunggu minggu ni kena fikir la hadiah apa yang aku nak bagi dekat dia nanti. HuHuHu. 

Okeh la nak tanya pendapat en.google dulu nanti pape kite story-morry lagi yer. Peace yawwwww. ^_* 


No comments:

Post a Comment