BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

apa nak tulis ni ha.???



Astaghfirullah hal azimmmmm. punya lar penat aku hari ni sampai aku tertidur tak hingat punya dgn baju dan berselendang yang aku pakai pergi kelas. Ya allah apa lar punya anak dara ni. Nasib baik aku bukan milik siapa-siapa kalau tak buat malu jela. Perangai kasi senonoh sikit cik kak dyea hoiii. Haaaaa..ini lar bahana kalau kelas full dari pagi sampai ke petang bawak ke malam bila balik bilik badan dah flat. Nak pulak class minggu ni banyak berfikir guna hotak so lagi la badan cepat terasa penat. Sian badan itew. :'( 

Okeh disebabkan dah tidur dari pukul 8 lebih tadi and now baru nak bangun mandi makan segala so mata pon dah tak boleh nk tidur. Hammikkk kau. Padan muka sama kau dyea dah tak boleh nak tidur. So jadinya jom lar kite menaip dekat blog yang berwajah baru muda jelita ini. Haha.

Apa yang aku nak tulis is random dari a few things yang berlaku hari ni. So, jom ler kite bace ape ke bendanya.

#muncul lagi
Apa yang muncul kembali.? Shinchan ke.? Oh my tidak tidak tidakkk.! Yang muncul kembali ini adalah gosip-gosip liar yang di bikin oleh bebudak kelas aku yang tak sayang mulut agaknya. Haha. Kenapa aku cakap macam tu.? Ha.! Sebab hari ni sir yusuf yang pernah ngajar aku untuk kelas photoshop, illustrator, indesign dan sebagainya tu muncul kembali. Korang tak ingat siapa dia.? Xpe tunggu next entry aku akan re-story balik dengan korang dan kenalkan siapa dia dan apa cerita di sebalik nama dia. So tunggu jela erk entry pasal tu. Ini cuma random ajer so paham-paham jela erk.

#abang hasnol tanya lagi
Haaa yang ni apa pulak ceritanya ni.? Tanya apa.? Yang had ni pon korang tunggu jela next entry yer. Apa yang aku boleh cakap abang hasnol ni orang yang aku kagumi lar dengan knowledge yang dia ada dan dengan sikap dia yang super sempoi. Siapa yang kenal dia tahu lar dia ni jenis yang macam mana. Apa yang tanya tadi is soalan biasa yang hurmmmm rasa macam dah lali telinga ni dengar.

#nak kerja mana.?
Haaaa..had ni pulak basically pasai mana aku target nak letakkan diri aku ni untuk kerja tang celah mana nanti lepas grad or mungkin akan jadi langkah pertama dengan buat latihan industri atau praktikal dekat sana. In shaa allah. Dekat mana.? Tunggu juga lar next entry. Semua nak story dekat sini pon tak boleh gak. Bak kata nadirah adik aku tu kite buat lek buat peace sudah lar. Boleh kan.? Boleh kan.? 

Itu lar sikit traller untuk cerita aku untuk next next next entry. Kalau base on apa yang aku belajar dalam management of event ini kira macam dry run or pilot program lar gitu kot. Haha. So kalau korang nak tahu full episod tunggu masa yang sesuai erk untuk aku ceritakan semuanya bia terjawab segala persoalan korang-korang tu. So, rasanya itu jela dulu untuk masa ni. Aku nak study sikit mana yang mampu sampai mata ni lelap lagi. Btw good luck untuk spm and stpm candidate. Do your best.!! 


No comments:

Post a Comment