BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

perlu atau buat tak tahu

hello..gud nyte korang.. *eyh..nanti belom lagi nak tidor cuma ucapan sebab entry neh ditulis tengah malam* aq still tak tidor lagi time cenggini..tuh biasa bagi life seorang student nak pulak tengah minggu2 exam neh..so as usual time cenggini aq tengah study lar tapi take time untuk rest kejap..dari aq on fb yang akhirnya akan susah utk aq stop baek aq gunakan masa neh utk tulis entry baru..hurmmmmm mengeluh panjang lebar selebar mana yang korang suka lar 

huuuuu..tak tau macam mana nak aq luahkan dengan korang semua..tapi benda neh betul2 buat aq stress selaen dengan stress pasal exam dan benda neh jugak dah lama aq simpan sebenar nyer..okeh masa aq tengah study tadi tetiba perkara neh terjah masuk dalam kepala hotak aq..aq pon tak taw kenapa perlu dyea masuk dalam kapala neh di masa2 cenggini..*okeh jujur sebab benda neh yang buat aq terhenti dan tergendala study aq..terimas sesangat3* neh pasal someone yang aq gelarkan nama dyea sebagai ENCIK JEJAKA okeh..

aq sebenar nyer dah penat dan tak larat lagi nak layan permainan yang encik jejaka mainkan..memang encik jejak neh suka bermain dengan hal2 yang macam neh agak nyer..macam chipsmore *lapar pulak tiba2 bila cakap pasal chipsmore..kalau dapat neh makan dengan susu wahhhh..best nyer.!* okeh stop pasal chipsmore..encik jejak saya tak taw apa sebenar nyer yang encik jejaka nak dari saya..nak kata kite ada hubungan istimewa langsung tak ada..kawan pon saya tak rasa ada *saya layankan ajer awak neh sebab saya memikirkan adek encik jejaka kalau tak saya mungkin dah lama akan tinggalkan dan lesap dari semua neh..sorry* 

sekarang saya rasa terbeban pulak dan serba salah dengan someone yang aq gelarkan MISS MENGADA..yes memang aq mengaku aq tak suka miss mengada tapi in this case aq rasa bersalah dan semakin rasa kesian dengan miss mengada neh..why.??sebab encik jejaka.!semakin hari aq tengok encik jejaka semakin melampau..maenkan perasaan orang dan TAK JUJUR dengan miss mengada..aq tak taw sebab encik jejaka buat macam tuh dan sampai bila encik jejaka nak teruskan permainan nyer..*wahai encik jejak saya dah tak larat nak layan semua neh..encik jejaka minta saya untuk shhhhh tapi makin lama saya rasa saya tak mampu sebab nyer miss mengada tuh perempuan dan saya jugak perempuan..kami punya rasa yang sama sebagai seorang perempuan..saya tak nak suatu hari nanti buah hati saya pon buat benda yang sama pada saya..ohhhh..tidak.!!* 

encik jejaka untuk pengetahuan encik jejaka saya dah tak ada feeling dengan encik jejaka.!sorry to say..cara saya memang mungki nampak macam still ada harapan dengan encik jejaka but deep inside nothing..saya dah tenang dan selesa dengan keadaan saya yang sekarang..saya mohon kalau betul encik jejaka nak terus berkawan dengan saya sila buat cara dan layan saya sebagai kawan perempuan encik jejaka yang laen..saya tak nak lagi encik jejaka terus-terusan menipu miss mengada..kesian miss mengada kene tipu hidup2..*miss mengada pulak tolong peka dengan perubahan encik jejaka..i repeat PEKA not PEKAK* encik jejaka saya tak rasa pon yang kita ada jodoh..walaupun encik jejaka yakin dan pasti yang encik jejaka mampu untuk pasang 2 3 or 4 sekali pon..kalau yer pon encik jejaka rasa encik jejaka mampu ingat perempuan tuh buakan saya..rasa nyer dah berkali jugak saya cakap dengan encik jejaka yang saya tak suka berkongsi apa tah lagi bermadu..

aq harap encik jejaka akan faham apa yang cuba nak sampaikan dekat sini kalau encik jejaka baca neh..kalau nak kawan boleh tapi cuba buat cara berkawan sahaja..if not adalah lebih baek kalau kita terus dengan haluan masing2 dan jangan lagi sekali2 cari saya..if not just wait and see..bukan nak mengugut tapi mengingatkan..heeee =) kalau terus camni bukan jer miss mengada yang makan hati berulam jantung aq pon macam tuh jugak..memang 'akak' tuh ada cakap yang saya lebih ngam dengan encik jejaka tapi kalau terpaksa bermadu saya rasa lebih baek tak payah..kalau ada masaalah dengan miss mengada encik jejaka boleh nak share dengan saya tapi untuk mintak dan harap saya ada feeling dengan encik jejaka sorry sebab itu tak mungkin terjadi..

huuuu..okeh tuh jer nak cerita dan luahkan..rasa lebih tenang sekarang..harap encik jejaka baca neh dan faham dengan semua nyer..faham yang aq dah tak larat nak teruskan permainan dyea neh..faham yang aq dah tak ada rasa dengan dyea..kalau betul nak aq sila buat pilihan..

A) miss dyeadyea a.k.a aq
B) miss mengada
C) tidak kedua nyer

*hahaha..dah macam nak jawab soalan exam pulak..and aq taw soalan neh lagi susah dari soalan dekat final exam maka dengan itu sila lah buat solat istiqarah yer encik jejaka..buat pilihan yang bijak and aq tak cakap aq cukup baek dan sempurna..ada mata tengok, ada telinga dengar, ada akal nilai lar sendiri*


so..perlu ke aq cakap sendiri atau buat tak tahu jer dengan semua neh.?okeh aq nak tidoq sebab mood nak study dah tak dak..esok jela aq sambung study..good nite semua..sapa nak komen boleh komen kalau dak hang pa dok diam2 dan baca ja nohhh..salam..

p/s: encik jejaka sorry kalau terasa dengan semua neh tapi neh apa yang saya rasa waktu saya taip entry neh..penat dan tak larat untuk teruskan segala nyer..macam saya pernah cakap "kalau memang ada jodoh kita terpisah sepuluh tahun sekali pun bila berjumpa balik akan tetap bersama dan saya akan tetap milik awak" *tapiiiiii bukan sebagai yang number dua ye..satu selama nyer heheeeee =) *

No comments:

Post a Comment