BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

kau aku

aku kenal kau dah 3 sem..
aku sebilik dgn kau dh 2 sem..
aku katil seblh kau dh 2 sem..
sepanjang 2 sem jugak kite selalu study sesama bile menjelang final exam..

sekarang semua nyer berubah..
kau bukan lagi sebilik dengan aku..
kau bukan lagi sebelah katil dengan aku..
kite tak lagi study sesama sebab semua dh berubah..

aku masih teringat kite akan stay-up dekat libry sampai esok nyer..
kite berkampung sesama dekat libry sampai esok nyer..
kite makan sesama dekat luar libry bile terasa lapar..tengah2 laman libry..
kita dua..kau dan aku..
kau makan nasi lemak yang kau tapaw sebelum ke libry..aku makan biskut yang aku beli sebelum ke libry..
pukul 3 lebih kita dilua makan sambil berborak dan berceloteh ketawakan diri sendiri..

kita berkampung dekat lantai libry sebab meja semua dah penuh dengan student..
kita join bebudak laen lepak dekat lantai dan study..
kita pusing satu level tuh sebab nak cari 'port' yang dekat dengan suis..
kita lepak dekat dengan toilet akhirnya..

kadang2 study dalam bilik jer..
study sampai tengah malam..
bila kau ngantuk kau tidor aku stay..
bile cukup time kau bangun aku pulak tidor kau stay..

bile dah study tengah malam mesti lapar..
selalu kau yang masakkan maggie goreng untuk aku..
bile sama2 ngantuk kau yang bancuhkan tongkat ali untuk aku..
tapi..sekarang semuanya dah tinggal kenangan..

kau sekarang dengan roomate dan kawan2 kau..
aku dengan roomate dan kawan2 aku..
kau study dengan kawan2 kau..
aku study dengan kawan2 aku..

sesungguhnya kadang2 aku rindu masa2 kite study bersama dulu..tapiii..aku tahu sekarang semuanya dah berubah..kita tak lagi macam dulu..kau aku semakin berbeza..aku rindu..rindu..rinduuuuuu yang teramat sangat..rindu untuk sama2 struggle study dengan kau..semester kali neh sangat berbeza yang aku rasakan..tanpa sebagai persaing masa study aku..tanpa kau yang bancuhkan tongkat ali untuk aku..tanpa kau untuk tolong kejutkan aku bila tertidor mase study..hanya tuhan yang tahu betapa aku rindukan kau..kau..yes kau yang aku maksudkan..hanya doa yang dapat aku kirimkan semoga kau bahagia dengan mereka2 yang pernah belakangkan kau suatu masa dulu..semoga kau terus berjaya..aku rindu kau.!yes aku sangat rindukan kau.!

2 comments:

  1. jgn risau, kami kan ada ;) peace yaww! mwah

    ReplyDelete
  2. yes.!thnks sadrina roslan..we are classmate till end :) mwahh.! mwahh.! sayangssss..

    ReplyDelete