BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

nombor 2

hiii u ollssssss.. howawyou.? fine.? not fine.? or so so ajer.?apapa pong selamat pagi semua..*pagi ke.?ok consider pagi lar sbb baru pukul 11.50 kan masa entry neh di hapdate* hari neh aq nak cakap pasal nombor dua.! 



apa yang best nombor 2 sampaikan aq boleh nak pilih ia sbg tajuk gosip aq hari neh.?korang rasa best ke dgn nombor dua nih.? hurmmm.. tepuk dada hati.. jangan tanya selera sbb neh bukan isu makan 2 kali ke makan 2 menu yg berbeza ke or minum 2 jenis minuman wokeyh.?

bagi aq, aq memang sesungguhnya tak suka dengan nombor 2.. you know why.? sebab nombor 2 neh sangat tak seronok bagi aq.. sebab nombor 2 bagi aq is kita PERLU atau WAJIB berkongsi dengan orang laen.. tak kesah lar dalam konteks apa sekali pon.. *sememangnya dan sesungguhnya aq neh memang jenis yang TAK suka berkongsi* tak kesah lar berkongsi barang peribadi macam baju ke kasut ke handbag ke seluar ke hapeII pon lar memang aq tak suke.. tambahII lagi bile aq KENE or TERPAKSA  or PERLU berkongsi orang yang aq suke or SAYANG.! damnn.! it was highly painful when I have to share the man I love with another person.. and it was will not happen in my life..

siapa jer perempuan yang suka bila dimadukan.? tell me.. yes.! mungkin ada yang sanggup menjadi yang nombor 2 dalam isu neh tapi nisbah nyer 1:10 okeh.. *and that person is not me* mungkin "mereka" diluar sana boleh menjanjikan itu dan ini untuk mendapatkan seseorang wanita dijadikan sebagai isteri kedua nyer atau mungkin jugak "mereka" berasa yang "mereka" mampu untuk mempunyai 2 org isteri tapi sedar lar wahai "mereka" yang nak kena tanggung hati dan perasaan bile dimadukan itu adalah si perempuan.. tak ramai perempuan yang mampu bertahan bila melihat suami nyer berkahwin lain.. mungkin dye mengizinkan tapi dalam hati hanya tuhan yang mengetahui betapa sedeh, perit dan derita nyer untuk dye menanggung rasa cemburu, sedeh dengan apa yang bakal terjadi.. *boleh makan hati babe*

aq adalah orang yang tak sanggup untuk makan hati berulamkan jantung.. *jantung pisang tuh pon aq tak makan taw* macam yang dh dibagi tahu hal semalam pon dah cukup buatkan aq makan hati lagi nak suh aq jadi nombor 2.. homaigodddd memang tidak lar.. sorry sangat yer sebab tak suka dibuat macam tuh.. kalau boleh bia pilih satu ajer..kalau apa yang 'akak' tuh cakap pasal bla bla bla tak sama dengan hakikat nyer aq redha sebab tuh semua kejer tuhan..

kalau berdegil dan gatai gak nak suh aq jadi nombor 2 takutII nanti nombor 2 tuh jadi macam neh


jadi berapi macam neh ha.. mau ke jadi macam neh.? kalau nak tengok saya naek hantu coba lar untuk ajak aq jadi nombor 2 lagi.. hahahah  ^____^


p/s: sorry yer kalau terasa dengan apa yang diperkatakan dekat sini :)

No comments:

Post a Comment