BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

sesal mendua

hye..sampai ketemu lagi..huuuuu..hadoiii..ape neh pengaruh indonesia kuat sgt neh sampai ckp pown dh mcm org dri seberang jer neh..xmo3..=p eh..eh..nk cerita neh xmo merapu jer..hari tuh duk bosan2 kart kedai aq pown dgr lar radio pastu kan aq terdengar lagu neh..sedap lak telinga aq dgr lagu neh..tajuk nyer sesal mendua..pastu bile balik aq mohon pertolongan cik google search cri lagu neh..bile dh dihayati serta diamati bait2 lagu neh kan terus aq jd sedeh..sbb nyer aq rase lagu neh mcm kene jer dgn aq..nk tau sbb ape..?meh kite same2 layan bait lagu neh..


Dulu
Ku pandang diriku
Kekasih yang setia
Tak pernah berdusta

Kini
Aku mulai merasa
Sedap hati mendua
Perlahanku tinggalkan kamu

Tapi
Semakin jauh
Aku
Semakin aku rindu
Rindukan kamu
 awak neh yg saya tgh rase sekrg..tolong..!!!

Menyesal aku putuskan kamu
Kerna ternyata aku tak mampu
Menahan sisa azab cintamu
Aduh aduh mana tahan batinku
part neh yg betul2 rase mcm kene dgn aq..sumpah skrg rase nyesal giler babe..

Mungkin
Mungkinkah kita bisa
Perbaiki semua.. kembali bersama
 mungkin ker awak kite akan bersama kembali mcm dulu2..??

Kerna semakin jauh aku
Semakin aku rindu , rindukan kamu

Menyesal aku putuskan kamu
Kerna ternyata aku tak mampu
Menahan sisa azab cintamu
Aduh aduh mana tahan batinku

Benar apa kau ucapkan dulu
Takkan mudah ku lepaskan kamu
Menyesal aku curangi kamu
Aduh aduh tuhan tolong aku

lepas tuh kan aq terus share lagu neh kart fb then suh awak tuh dgr lagu neh..ntah dye dgr ke dak..aq harap dye dgr sbb dye msti akan tau ape yg aq rase skrg selepas kehilangan dye..sunyi..sgt3..i miss him..=(

No comments:

Post a Comment