BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

dari aq ke dye ~special 4 you.!!~

hyeee..mlm neh xnk ckp byk cume nk bg tahu neh untuk someone yg aq tgh rindu sgt2 ke dye sbb ntah kenapa hari neh asyik teringt ke dye..so awk sy nk awk tahu ini lar sy..!tgk..dgr..hayati..setiap bait2 lagu neh..!neh untuk awk sorg..sy belom pernah bg neh ke sape2 or mne2 guys sblm neh..




nah neh sy bg lagi lirik dye utk awk bace..ade part2 yg aq nk tekan kan di sini menunjukkan dimana yg aq kate ini adalah aq bile bercakap soal cinta..!awk take note or pay attention okeh.!! *mana yg berkaler tulisan nyer itu bermksd itu adlah yg utama dan aq tekan kan..


Embun di pagi buta
Menebarkan bau asa
Detik demi detik ku hitung
Inikah saat ku pergi


Oh Tuhan ku cinta dia
Berikanlah aku hidup
Takkan ku sakiti dia
Hukum aku bila terjadi



Aku tak mudah mencintai
Aku tak mudah mengaku ku cinta
Aku tak mudah mengatakan
Aku jatuh cinta



Senandungku hanya untuk cinta
Tirakatku hanya untuk engkau
Tiada dusta sumpah ku cinta
Sampai ku menutup mata

Cintaku sampai ku menutup mata


Oh Tuhan ku cinta dia
Berikanlah aku hidup
Takkan ku sakiti dia
Hukum aku bila terjadi

No comments:

Post a Comment