BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

wahai encik 'awak'..!!

huuuu..jumpe lagi dgn entry yg lain pulok okeh..hahaha...okeh straight 4ward..entry kali neh pasal awak..!!awak nape awak app~approve~ sy..??sy ngtkan awak xkn lyn request sy..sy ngtkn awak akn deny jer dgn request tuh..tp nape kali neh awak app..??awak tau x awak buat cmni sy jd lg bunge2..awak tau kan sebb ape..??sbb awak..!!!sbb awak mcm bg harapan..jgn awak..jgn bg harapan yg palsu lagi ke sy..sy dh xsanggup lagi nk biarkan pisang berbuah dua kali..sy xnk lg bnde yg same jd lagi ke sy sbb sy dh xmampu lagi nk tahan ujian yg baru dari awak..ujian yg ada neh pown dh cukup buat sy derita awak..sbb awak terus hilang mcm tuh jer..dan tibe2 awak muncul mcm neh..tolong awak..tolong jgn bg harapan yg awak sendiri xpasti apa yg akan berlaku nnti..walaupon awak tao sy xkn curng,akan selalu tggu awak dan xkn mgkir jnji sy ke awak tp tuh xbermkna awak blh permain kan perasan sy lg..cukup awak..sy mmg akan pegang dgn jnji sy ke awak tp kalu awak bkn jodoh sy,sy akan lps kan awak jugak 1 hari nnti..cume sy xtaw bile..mgkn thn dpn..mgkn lg 5 thn atau mgkn lg 10 thn dri sekrng sbb sy nk awak bhgia..walaupon bukan dgn sy..awak..sy sayang awak sgt3..mcm yg awak tao sy mmg sayang awak..sayang,cinta dan rindu sy kat awak xpernah berubah dri dulu awak..tetap sama walaupon kdgn2 sy di uji dgn dtg nyer org baru dlm hidop sy..malah kadgn2 sy rase bile ade nyer org baru buatkan sayang,cinta dan rindu sy pd awak makin mendalam dan menebal awak..awak kalau awak ada plan yg baik utk hubungan kite neh awak teruskan lar..sy sanggup tggu awak lamar dan lafaz kan kate2 syang,cinta dan rindu awak pd sy..walaupon ambil masa yg lama..sy tggu..!!!sy mengaku sy sgt3 rindu nk dgr bile awak kate "* pown sayang **** sgt3 jugak" ..sy rendu nk tgk awak senyum dan rendu mase kite gurau senda..ya Allah..andai benar kau ingin memakbulkan doa aq selama neh aq teramat bersyukur pd engkau ya Allah..aq terima dgn besar hati dan lapang dada ya Allah..aq sanggup terima ujian engkau ya Allah dan aq harapkan balasan yg baek dan bermkna dari engkau ya Allah..awak satu benda yg sy nk awak tao sy bkn perempuan yg baek mcm yg awak knl di luar sana..sy bkn perempuan yg bertudung mcm yg awak knl di luar sana tp sy adalah seorg perempuan yg ingin menjadi diri sy sendri dan sentiasa berusaha mencari kebenaran dan pertunjuk dri Allah..oleh sebb tuh sy amat memerlukan sesorng yg mampu mendorong sy ke arah itu..awak pown tahu sy mcm mane sblm knl awak dan mcm mane sy slps knl awak..sbb tuh bile sy jmpe awak sy rase awak adalah org yg sy cari dan awak adalah org yg Allah kirimkan pd sy utk bantu dan bimbing sy kejln yg Allah mahukan..orang yang dari dulu baek xsemesti nyer akan baek utk selam nyer..orang yang dulu jahat xsemesti nyer akan selama nyer jahat..manusia boleh berubah selagi dye terus mencari..mencari dan mencari kebenran dlm hidup nyer..sy harap ape yg sy impikan selama neh dan harapkan selama neh akn dtg dlm hidup sy..hanya sy dan Allah tao apa yg sy harap dan impikan..kalau awak terima sy seadanya sy,sy pown begitu jugak..sanggup menerima awak seadanya awak..klau kite kembali bersama lps neh sy dh berazam segala nyer akan berubah..hubungan kite akan bertambah erat dri seblm dan sy xkn lg seperti dulu..sy nk jaga awak dan hunbungan kite sebaik mungkin sampai ke langkah seterusnye..ke alam pertunangan..perkahwinan..berkeluarga..hari tua kite dan ke akhir hayat sy..sy nk bina keluarga yg bhgia mcm yg kite pernah rancangkan sebelum neh..awak...saya farah nadia sangat3 sayang dan rindukan awak..terima kasih sbb bg hint pd sy..tolong jgn bg harapan palsu pada sy ye.?i really miss u so damn fucking much..!!!















































awak saya selalu harapkan awak dan saya bersatu mcm dulu..saya rendukn awak..saya nk awak ade dgn saya selalu..saya xnk sakit kan hati awak lagi..saya nk genggam tangan awak seerat nyer mcm mane awak genggam tangan saya seblm neh..saya menages mase tulis entry neh..sbb rase rendu saya kat awak xtertahan dh..saya dh xlarat lagi nk pendam kan rendu saya kat awak..saya nk hubungan yang dulu..saya nk cakap saya rendu awak tp saya takut awak xsuka sbb ada nyer dye dalam hati dan hidop awak..sumpah saya selalu menanges tiap kali saya rendu dan engtkan awak..walaupon saya kwn dgn **Q*** tp dye xsama dgn awak..saya mntk maaf kalau awak x senang atau suke dgn ada nyer gmbr dye di album saya..kalau awak nak saya boleh remove kan..just let me noe..ok..?i miss u like crazy..!!!
 

No comments:

Post a Comment